Req ID: 102026 Region: Europe Country: Romania State/Province: Oradea City: Oradea Responsabilitati: realizează managementul documentelor din zona de recepție destinată vizitatorilor/angajaților și actualizează bazele de date de care este responsabil/ă; recepționează și expediază corespondența (scrisori, pliante, facturi, ziare) pe care le distribuie către departamentele destinatare; răspunde la telefonul aflat în recepţie și realizează transferuri telefonice între apelant și persoana solicitată de către acesta; se asigură de menținerea unui spațiu organizat, ordonat și curat în zona de recepție; organizează deplasările şi monitorizează cheltuielile de deplasare conform bugetului; organizează activităţile din cadrul programului de Customer Care implementând şi menţinând standardele companiei; achiziţionează şi gestionează necesarul de birotică conform bugetului oferă suport Departamentului de Resurse Umane şi pe partea de Security; păstrează confidenţialitatea asupra informaţiilor cu care intră în contact. Cerinte: foarte bune abilităţi de comunicare; cunoştinţe la nivel avansat de MS Office; cunoştinţe avansate de limbă engleză (scris şi vorbit); seriozitate; abilităţi de organizare. Celestica is an equal opportunity employer. All qualified applicants will receive consideration for employment and will not be discriminated against on any protected status (including race, religion, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran or disability status or other characteristics protected by law). At Celestica we are committed to fostering an inclusive, accessible environment, where all employees and customers feel valued, respected and supported. Special arrangements can be made for candidates who need it throughout the hiring process. Please indicate your needs and we will work with you to meet them. COMPANY OVERVIEW: Celestica (NYSE, TSX: CLS) enables the world’s best brands. Through our recognized customer-centric approach, we partner with leading companies in Aerospace and Defense, Communications, Enterprise, HealthTech, Industrial, Capital Equipment and Energy to deliver solutions for their most complex challenges. As a leader in design, manufacturing, hardware platform and supply chain solutions, Celestica brings global expertise and insight at every stage of product development – from drawing board to full-scale production and after-market services for products from advanced medical devices, to highly engineered aviation systems, to next-generation hardware platform solutions for the Cloud. Headquartered in Toronto, with talented teams spanning 40+ locations in 13 countries across the Americas, Europe and Asia, we imagine, develop and deliver a better future with our customers. Celestica would like to thank all applicants, however, only qualified applicants will be contacted. Celestica does not accept unsolicited resumes from recruitment agencies or fee based recruitment services.
Receptionista in Oradea
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat