Atribuţiile principale ale postului
- participă la organizarea punctelor muzeale, precum și la implementarea programelor/ proiectelor de educație financiară derulate de Banca Națională a României;
- participă la organizarea unor acțiuni de comunicare externă (seminarii, expoziții tematice, conferințe de presă, campanii de informare publică etc.) în plan regional;
- monitorizează știrile/articolele apărute în mass-media locală cu impact asupra imaginii Băncii Naționale a României, în vederea pregătirii rapide a unor reacții/linii de comunicare oficiale;
- participă la distribuirea de materiale promoționale, cu caracter educațional, elaborate de direcția de specialitate din Banca Națională a României atât în județul de referință, cât și în județele arondate;
- propune și dezvoltă tematici pentru punctele muzeale, precum și programe/proiecte de educație financiară;
- monitorizează respectarea standardelor de identitate vizuală în comunicarea internă şi externă la nivelul sucursalei regionale.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă
- studii superioare absolvite cu examen de licență;
- studii de master absolvite cu examen de disertație (pentru absolvenții sistemului Bologna);
- alte studii/cursuri care atestă pregătirea profesională constituie avantaj;
- cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office și Internet Explorer;
- cunoașterea limbii engleze.
Competenţe comportamentale
- orientare către performanță;
- comunicare eficientă;
- cooperare;
- integritate organizațională;
- orientare către client.
Modalitatea de aplicare
Aplicațiile se transmit pe adresa până la data de 3 februarie 2020 (inclusiv).
Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.
Candidaţii vor transmite următoarele documente:
- chestionar tip: formular editabil ;
- scrisoare de intenție;
- Curriculum Vitae - model european: pdf , doc ;
- copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
- copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
- alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
- carte de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
- carte de identitate;
- certificat de căsătorie, dacă este cazul;
- adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.
Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.
După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.