Candidatul ideal
Absolvent de studii de specialitate de preferinţă în domeniul economic sau tehnic
Bune cunoştinţe de operare pe calculator (Microsoft Office, în special Excel, Powerpoint)
Persoană organizată, analitică, atentă la detalii
Orientată spre rezultate şi respectarea termenelor
Abilităţi foarte bune de comunicare şi relaţionare
Descrierea jobului
Întocmirea unor rapoarte specifice domeniului de activitate
Urmărirea încasărilor primelor scadente
Urmărirea şi respectarea tuturor procedurilor şi regulamentelor interne
Participare activă în realizarea şi dezvoltarea procedurilor de lucru
Administrarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi
Verificarea corectitudinii contractelor de asigurare şi încărcarea lor în sisteme informatice
Suport pentru departamentul de vânzări
Organizarea campaniilor de marketing (lucru în echipă)
Înregistrarea în sistem a dosarelor de daună şi urmărirea acestora, obţinere feedback de la clienţi
Dezvoltarea unei cariere în domeniul asigurărilor
Contract de muncă pe perioadă nedeterminată
Participare la cursuri şi programe de instruire