Referent Resurse Umane in Arad

Referent Resurse UmaneEsti in cautarea unui loc de munca dinamic si profitabil? ADECCO, lider national si mondial in domeniul resurselor umane, cauta pentru clientul sau:Pregatirea si experienta: - cel putin studii medii; instruire formala si experienta in domeniul procedurilor si normelor specifice domeniului muncii;cunostinte de operare pe calculator;cunoasterea limbii SPANIOLE constituie un avantaj Responsabilitati si sarcini:Atributii si responsabilitati:- intocmirea formelor de angajare (completare de formulare contract individual de munca, fisa cu datele personale,etc.) si verificarea ca in dosarul personal sa existe fisa medicala eliberata de medicul de medicina muncii, repartitie de la somaj si toate celelalte acte care trebuie sa existe in dosarul oricarui angajat;- intocmirea formelor de desfacere a contractului individual de munca (dispozitie de desfacere a contractului individual de munca, nota de lichidare);- inregistrarea contractului individual de munca, deciziei de desfacere a contractului individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al angajatilor in registrul de evidenta al salariatilor, in carnetul de munca si la Inspectoratul Teritorial de Munca; (REVISAL)- in cazul renegocierii unor clauze din contractul individual de munca, la dispozitia conducerii, intocmirea adresei de instiintare a salariatului cu privire la modificarile care se intentioneaza sa se aduca la acesta (contract individual de munca), conform Codului Muncii;- inregistrarea in registrul de evidenta al salariatilor a tututror schimbarilor survenite in situatia angajatilor conform legilor si instructiunilor in vigoare;- evidenta si pastrarea carnetelor de munca si a dosarelor de personal;- arhivarea dosarelor de personal pentru personalul lichidat, conturilor cu salariile si a altor documente care se creeaza in cadrul biroului;- intocmirea dosarelor de pensionare conform legislatiei in vigoare pentru angajatii societatii care solicita aceasta;- eliberarea de adeverinte solicitate de salariati pentru medicul de familie sau alte motive;- eliberarea de adeverinte pentru grupa de munca si sporuri pentru fostii angajati ai societatii precum si pentru cei plecati in strainatate in conformitate cu datele extrase din dosarele personale si conturile existente in arhiva;- intocmirea pe calculator si redactarea de adeverinte, formulare si alte acte specifice biroului;- organizarea si pastrarea documentelor arhivate pe sectii, sectoare, ani, luni;- tinerea inventarului arhivei la zi;- legarea dosarelor care s-au deteriorat, desfacut;- executarea altor lucrari privind evidenta de personal, la solicitarea superiorului direct.-studierea legislatiei muncii in vigoare-introducerea/initializarea sau actualizarea bazei de date a salariatilor firmei-calculul salariilor inclusiv listarea statelor de plata -evidenta prezentei la lucru a personalului de la sediul societatii si intocmirea formelor necesare pentru salarizare-urmarirea si intocmirea corecta a pontajelor.Beneficii:Salariu motivantBonuri de masaTrasportul decontatSansa de evolutie si invatare in domeniu CUM APLIC?Înainte să vezi ce îți poate oferi acest loc de muncă mai în detaliu, află că poți aplica prin următoarele 3 metode:Direct în sediul nostru din Timișoara, la adresa: Bulevardul Take Ionescu, nr 46B, (cladirea albastra dupa politie, sediul Isho)Sunând la numărul de telefon al consultantului 0721281572Aplicând direct la anunțul de aici, prin butonul de aplicare.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!