Candidatul ideal
Ce aptitudini, abilitati si competente sunt necesare:
- Experienta de minimum cinci ani in vanzari de input-uri agricole (cunostinte solide in cultura mare)
- Experienta de minimum 2 ani in coordonarea echipelor
- O buna cunoastere a fermierilor si distribuitorilor din zona de activitate
- Foarte bune abilitati de vanzare, comunicare si relationare
- Studii superioare finalizate
- Spirit antreprenorial dezvoltat
- Persoana organizata si cu atitudine pozitiva
- Domiciliul in zona de activitate profesionala
- Abilitati tehnice de lucru cu calculatorul (MS Office)
- Permis auto si disponibilitate de deplasare.
Descrierea jobului
Ce ne dorim sa faci:
- Coordonezi activitatea Area Sales Manager-ului din subordine
- Promovezi portofoliul de produse catre fermierii din aria de responsabilitate
- Realizezi vanzari astfel incat sa urmaresti atingerea obiectivului agreat
- Asiguri suport in implementarea actiunilor de marketing (evenimente, loturi demonstrative, concursuri etc)
- Intretii relatiile comerciale cu clientii existenti ai companiei
- Prospectezi pieta in vederea dezvoltarii zonei alocate
- Realizezi rapoarte de activitate periodice.
- Cu ce contribuim noi
- Te sustinem in dezvoltarea profesionala si personala
- Iti oferim feedback constructiv
- Suntem o echipa de profesionisti, prietenoasa, care iti va fi alaturi in realizarea obiectivelor.