Candidatul ideal
Studii medii;
Cunoștințe utilizare aplicația informatică SAP;
Cunoștințe de operare MS Office și în aplicațiile informatice din domeniul de activitate;
Abilități de comunicare;
Bune calități de planificare și organizare în gestionarea concomitentă a mai multor sarcini;
Capacitatea de a lucra în echipă, capacitate de lucru în situații limită;
Creativitate, flexibilitate și adaptabilitate la schimbările mediului;
Spirit întreprinzător, inițiativă, caracter dinamic, cooperant;
Onestitate, integritate, imparțialitate;
Descrierea jobului
Gestionează relația cu clienții (face-to-face);
Oferă clienților informații cu privire la contractarea, facturarea, încasarea, recuperarea de creanțe, legislația în domeniul energetic prin intermediul canalelor de comunicare specifice Serviciului;
Răspunde de gestionarea și semnarea contractelor de furnizare a energiei electrice și a gazelor naturale încheiate la nivel de CRC, pentru toate tipurile de client;
Rezolvă solicitările clienților cu privire la citirea, contractarea și facturarea energiei electrice și a gazelor naturale pentru clienții casnici și noncasnici gestionați de CRC;
Răspunde de aplicarea corectă a procedurilor, instrucțiunilor de lucru și dispozițiilor șefului ierarhic privind comunicarea, relația cu clienții și imaginea companiei;
Respectă reglementările și procedurile privind contractarea, tarifarea și facturarea energiei electrice în domeniul de activitate;
Urmărește aplicarea corectă a tarifelor la energia electrică furnizată clienților;
Răspunde de înregistrarea și soluționarea tuturor contactelor/înregistrărilor operate în aplicația informatică SAP și de corectitudinea datelor operate în baza de date;
Este utilizator al sistemului integrat de gestiune SAP/IS-U;
Asigură arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor utilizate și elaborate;