Candidatul ideal
Nivel de studii: Superioare
Certificări: permis conducere categoria B
Cunoștințe:
➢ Cursuri de: comunicare, tehnici de vânzare, negociere
➢ Cunostințe generale de medicină, fizică, chimie, management, marketing, IT, Inginerie
➢ Microsoft Office – nivel avansat
➢ Limba engleză – nivel avansat
Experiența:
➢ Experiența pe un post similar este un avantaj
Aptitudini:
➢ excelente abilități de comunicare și de negociere
➢ capacitatea de a lucra eficient în condiții de stres
➢ spirit de echipă
➢ perseverență
➢ seriozitate
➢ sociabilitate
➢ tenacitate
➢ adaptabilitate
➢ tact și diplomație
➢ spontaneitate
➢ spirit de inițiativă
➢ spirit de observație
Descrierea jobului
➢ Promovează, vinde și distribuie echipamente medicale din portofoliul companiei în zona alocată
➢ Menține legătura directă cu clienții din zona alocată, optimizează relațiile cu aceștia
➢ Identifică potențiali clienți pe zona alocată, atât din sectorul public cât și din sectorul privat
➢ Identifică noi metode de promovare a tehnologiilor și echipamentelor din portofoliu și cu acordul superioriorilor ierarhici, le pune în aplicare.
➢ Studiază în permanență noutățile tehnologice și comerciale din domeniu, piața în care-și desfășoară activitatea (clienții, competiția, etc.).
➢ Organizează și participă la evenimente medicale în vederea promovării produselor din portofoliu
➢ Urmărește proiectele naționale dezvoltate de firmă în zona alocată, cu finalizarea lor efectivă la clienții din zonă
➢ Urmărește fluxul financiar propriuzis pentru fiecare proiect: comenzi, facturare, termene de plată, încasări
➢ Realizează targhetul trimestrial/anual de vânzări stabilit
➢ Identifică noi oportunități de afaceri prin urmărirea periodică a anunțurilor de licitații publice
➢ Studiază caietele de sarcini în vederea participării la licitații
➢ Completează cerințele tehnice ale caietelor de sarcini în vederea participării la licitații
➢ Planifică și își organizează propria activitate pe baza unui bun management al timpului
➢ Informează superiorii ierarhici despre problemele din zona alocată
➢ Întocmește rapoarte zilnice și săptămânale privind activitățile proprii. Înregistrează activitățile desfășurate și pe cele planificte în sistemul CRM al companiei.
➢ Întocmește săptămânal/lunar/trimiestrial previziuni de vânzare conform solicităriilor superiorilor ierarhici