Reprezentant medical echipamente medicale in Timiş

 

Candidatul ideal

 

Nivel de studii: Superioare

Certificări: permis conducere categoria B

Cunoștințe:
➢ Cursuri de: comunicare, tehnici de vânzare, negociere
➢ Cunostințe generale de medicină, fizică, chimie, management, marketing, IT, Inginerie
➢ Microsoft Office – nivel avansat
➢ Limba engleză – nivel avansat

Experiența:
➢ Experiența pe un post similar este un avantaj

Aptitudini:
➢ excelente abilități de comunicare și de negociere
➢ capacitatea de a lucra eficient în condiții de stres
➢ spirit de echipă
➢ perseverență
➢ seriozitate
➢ sociabilitate
➢ tenacitate
➢ adaptabilitate
➢ tact și diplomație
➢ spontaneitate
➢ spirit de inițiativă
➢ spirit de observație

 

Descrierea jobului

 

➢ Promovează, vinde și distribuie echipamente medicale din portofoliul companiei în zona alocată
➢ Menține legătura directă cu clienții din zona alocată, optimizează relațiile cu aceștia
➢ Identifică potențiali clienți pe zona alocată, atât din sectorul public cât și din sectorul privat
➢ Identifică noi metode de promovare a tehnologiilor și echipamentelor din portofoliu și cu acordul superioriorilor ierarhici, le pune în aplicare.
➢ Studiază în permanență noutățile tehnologice și comerciale din domeniu, piața în care-și desfășoară activitatea (clienții, competiția, etc.).
➢ Organizează și participă la evenimente medicale în vederea promovării produselor din portofoliu
➢ Urmărește proiectele naționale dezvoltate de firmă în zona alocată, cu finalizarea lor efectivă la clienții din zonă
➢ Urmărește fluxul financiar propriuzis pentru fiecare proiect: comenzi, facturare, termene de plată, încasări
➢ Realizează targhetul trimestrial/anual de vânzări stabilit
➢ Identifică noi oportunități de afaceri prin urmărirea periodică a anunțurilor de licitații publice
➢ Studiază caietele de sarcini în vederea participării la licitații
➢ Completează cerințele tehnice ale caietelor de sarcini în vederea participării la licitații
➢ Planifică și își organizează propria activitate pe baza unui bun management al timpului
➢ Informează superiorii ierarhici despre problemele din zona alocată
➢ Întocmește rapoarte zilnice și săptămânale privind activitățile proprii. Înregistrează activitățile desfășurate și pe cele planificte în sistemul CRM al companiei.
➢ Întocmește săptămânal/lunar/trimiestrial previziuni de vânzare conform solicităriilor superiorilor ierarhici

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!