Responsabil logistica si achizitii in Oradea

 

Candidatul ideal

 


- isi doreste sa faca parte dintr-o echipa si sa invete constant lucruri noi
- este serios, responsabil, capabil sa lucreze cu termene limita

 

Descrierea jobului

 


Negociaza cu furnizorii preturile de achizitie, incheie contractele cu acestia;Contacteaza furnizori si negociaza conditii in conformitate cu procedura de achizitii si instructiunile de lucru ale companiei;
Asigura aprovizionarea la timp cu materii prime necesare, urmarind ca programul de livrari al furnizorilor sa fie conform graficelor stabilite de operational;
Organizeaza activitatea de transport si receptie a materialelor
Prospecteaza piata de profil
Monitorizeaza consumul si costurile si propune solutii de eficientizare;
Urmareste buna desfasurare a contractelor cu furnizorii, identifica noi furnizori acolo unde este cazul;
Mentine relatia buna cu furnizorii si clientii;
Gestioneaza contractele existente;
Asigura necesarul auto pentru desfasurarea activitatii;
Urmareste necesarul auto al companiei;
Urmareste utilizarea eficienta a flotei;
Responsabil de programarea autovehiculelor in service si urmarirea statusului;
Responsabil de evidenta alocarilor masinilor din flota la personalul companiei;
Gestioneaza si arhiveaza documentatia flotei auto;
Urmareste livrarea autovehiculelor si accesoriilor;
Gestioneaza contractele aferente flotei auto;
Intocmeste periodic si la cerere rapoarte legate de activitatea de achizitii si logistica;
Pregateste raportari lunare si vine cu solutii de imbunatatire a activitatii.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!