Responsabil Raion Comercial Sun Plaza in Bucureşti

 

#CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:

 

Ești pasionat de bricolaj, îți place să lucrezi cu oamenii și îți surâde ideea de a fi responsabil de un întreg raion din magazinul nostru?

În plus, ți-ar plăcea să te afli într-un loc în care ești încurajat să fii tu, cel autentic, în care ți se permite să greșești și ești ajutat să înveți? 

Dacă ai răspuns cu ”Da!”, înseamnă că ai ajuns în locul potrivit. 

Vei descoperi că respectul și generozitatea, simplitatea și coerența, cinstea și exemplaritatea sunt valorile care ghidează fiecare acțiune a noastră. Visul de a face performanță pornind de la pasiunea ta este pe punctul să devină realitate!

Cum ești :

  • Organizat  – elaborezi planuri bine puse la punct pentru îndeplinirea activităților, pe care le urmărești în mod disciplinat;
  • Orientat spre rezultate  – stabilești parametri de performanță și depui în mod constant eforturi pentru a atinge cât mai rapid și eficient rezultatele propuse;
  • Atent la detalii  – ai conștiința lucrului bine făcut, așa că ești hotărât să nu scapi din vedere niciun element care ar putea afecta calitatea rezultatelor; 
  • Exemplar  – te folosești de puterea exemplului personal pentru a impulsiona echipele cu care lucrezi spre performanță;
  • Bun comunicator  –îți expui opiniile într-un mod adecvat pentru context și interlocutor, pui întrebări deschise care îi încurajează pe ceilalți să îți exprime punctul de vedere, abordezi cu tact neînțelegerile și oferi feedback într-o manieră pozitivă.

Ce vei face :

  • Gestionezi cu simțul răspunderii toate activitățile care țin de  buna funcționare a raionului ;
  • Acţionezi pentru obținerea  satisfacţiei clientului;
  • Îmbunătăţești  planul de acţiuni comerciale  pentru raionul tău în funcţie de sezonalitatea produselor, de dezvoltarea ofertei din magazine și de solicitările clienţilor;
  • Te păstrezi informat cu  tendinţele pieței de bricolaj  pe care cauți să le aplici în mod corespunzător în munca de zi cu zi;
  • Asiguri  coordonarea implantărilor  respectând regulile companiei;
  • Realizezi  comenzile  în mod corect;
  • Urmăreşti  stocurile  şi aplici măsurile necesare pentru optimizarea lor;
  • Te ocupi de formarea  consilierilor de vânzare  în ceea ce priveşte cunoștințele despre produse, gestionarea produselor la rafturi, întâmpinarea şi sfătuirea clienţilor;
  • Întreții  ordinea şi curăţenia  din raion.

Ce vei găsi la noi:

  • O echipă unită ca o familie , care te acceptă așa cum ești și se implică deplin în procesul tău de acomodare cu specificul jobului și al companiei;
  •  Un cadru de lucru în care dezvoltarea ta prin  proiecte interesante, formări, seminarii, workshopuri și acompaniere managerială  se bucură de întâietate; 
  • O zonă de recreere , unde poți socializa cu colegii sau poți profita în voie de câteva momente de odihnă;
  • Un mediu în care vei simți că  opiniile, inițiativele și personalitatea ta  sunt respectate cu adevărat;
  • Un loc în care  fiecare succes profesional este răsplătit  pe măsură.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!