Responsabil Servicii Energie- Back Office in Sibiu

Ce oferim?Tichete de masă 20 RON/zi lucrată; 21 zile CO; Prime de Paște/Crăciun 300 RON; Asigurare medicală privată Omniasig; Din a 3a lună de activitate, primă de prezență 200 RON NET;Dupa a 4a lună de activitate, primă de performanță  1000 RON NET; Grill party; Christmas party; Summer party;  Sporuri pentru zilele de sărbători legale lucrate 100% + 1 zi liberă plătită; Pauza de masă 30 de minute este în afara programului; 350 RON după 1 an în cadrul companiei decontare ochelari de vedere.IntroductionRequirementsCum știi dacă ești potrivit/ă pentru acest rol?Ai:Cunoștințe limba germană nivel avansat, atât scris, cât și verbal;Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului;Abilităţi de negociere şi prezentare bune;Spirit antreprenorial/motivare puternică;Abilităţi analitice şi conceptuale bune;Nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă;Capacitate de lucru în condiţii de stres.Informationlucia.negru@randstad.roOrganisation/DepartmentSuport clientiJob descriptionEști în căutarea unei noi provocări profesionale? Locuiești în Sibiu? Știi limba germană la nivel avansat?Avem următoarea oportunitate profesională:Responsabil Servicii Energie- Asigură şi dezvoltă  o relaţie optimă cu clienţii companiei cu care intră in contact (rezidenţiali , companii mici si mijlocii, parteneri de afaceri), furnizând toată gama de servicii de energie si procesând solicitările din domeniul  serviciilor de energie si schimbare furnizor, prin toate mijloacele de comunicare pe care le are la dispoziţie, punând în aplicare politica companiei de orientare către client prin: comunicare activă, strategii de abordare şi negociere cu clienţii, rezolvarea solicitărilor;Oferirea de servicii post-vânzare si servicii de energie, in limba germana, clienţilor (rezidenţiali ,companiilor mici si mijlocii, parteneri de afaceri), prin diferite mijloace de comunicare: telefon, scrisori, emailuri sau chat (preponderent email);Preluarea si rezolvarea eficientă a solicitărilor si reclamaţiilor primite de la clienţi;Procesarea si urmărirea continuă a solicitărilor si reclamaţiilor primite de la clienţi in domeniul industriei energetice, a serviciilor de energie si furnizare de energie, totul pentru a rezolva toate tipurile de solicitări (de la clienţi, parteneri de afaceri); 

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!