Sales Asisstant/Sales specialist in Sibiu

 

Candidatul ideal

 

Aptitudini şi deprinderi necesare :

Abilitati negociere si comunicare la toate nivelele;
Abilitati de planificare si organizare;
Atentie distributiva, gandire analitica;
Capacitate efort sustinut si rezistenta la factorii de stres;
Capacitatea de a evalua şi a lua decizii prompte;
Capacitatea de a lucra cu oamenii, solicitudine, rabdare, atentie, corectitudine;
Spirit de echipa, entuziasm in promovarea imaginii companiei;
Caracteristici de personalitate :
Corect, atent, ordonat, bun organizator, usurinta in comunicare, spirit practic, sociabilitate, tact, amabilitate.

Experienta / cunostinte de transport & logistica constituie un avantaj.

 

Descrierea jobului

 

  • Contacteaza clienti potentiali sau existenti (din bazele de date puse la dispozitie de angajator sau din alte surse) din Romania si stabileste intalniri pentru colegii din departament;
  • Transmite comenzile de transport colegilor din departamentul operational, imediat ce le primeste de la clienti;
  • Trimite prin email si in original (acolo unde este cazul) facturile catre clienti in ziua in care au fost emise de catre departamentul operational;
  • Pregateste impreuna cu colegii din departament ofertele de transport rutier si/sau logistica de depozitare pentru clientii contactati, pe baza datelor obtinute de la acestia.
  • Trimite oferte punctuale clientilor in maxim 2 ore de la primirea solicitarii;
  • Transmite sefului direct si celor responsabili informatiile legate de transporturile rutiere desfasurate de clientii / partenerii contactati precum si orice alte servicii din portofoliul companiei de care clientul ar putea fi interesat.
  • Prezinta ofertele de transport rutier / logistica de depozitare clientilor contactati.
  • Discuta si negociaza ofertele transmise in limitele si conditiile precizate de seful direct.
  • Mentine legatura cu colegii din cadrul departamentului de vanzari internationale al grupului, asigurand o permanenta comunicare si transfer de informatii;
  • Urmareste comenzile lansate de catre clienti pe baza contractelor negociate asigurand astfel suport atat pentru clienti cat si pentru colegii din departament si comunicarea permanenta cu fiecare client in parte in limitele si conditiile stabilite prin contact;
  • Intocmeste si introduce in sistemul informatic, cel tarziu in ziua urmatoare, rapoartele de vizita aferente fiecarei intalniri sau discutii telefonice cu clientii / partenerii potentiali sau existenti cu care se afla colegii din departament sau personal in contact sau care i-au fost alocati;
  • Se informeaza in permanenta despre noutatile din domeniul de activitate si cunoaste nivelurile si tendintele activitatilor de pe piata transporturilor si serciciilor logistice;

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!