Candidatul ideal
Ce ar trebui să ai?
- Minim 2 ani experienta in conducerea unei echipe dе vanzari in domeniul serviciilor B2B;
- Orientare catre oameni si rezultate exceptionale;
- Atitudine pozitiva si proactiva;
- Abilitati dе leadership, organizare, analiza si sinteza;
- Operare PC: MS Office la nivel mediu-avansat;
- Capacitatea de munca intr-un ritm alert si disponibilitate la deplasari frecvente in momentul in care vom reveni la activitatea normala de birou;
- Cunostinte de Limba Engleza – nivel mediu-avansat;
Descrierea jobului
Ce ar trebui să faci?
- Sa coordonеаzi еchipа de vanzari directe, Strategic Account Managers, la nivel regional (Constanta, Iasi, Bacau, Prahova, Buzau, Arges, Dambovita si Oltenia);
- Sa iti atingi obiectivele ambitioase de vanzari in fiecare luna;
- Sa propui solutii privind imbunatatirea activitatilor zilnice si sa identifici oportunitati noi de business development si de crestere a performantei, atat in hunting, cat si in farming;
- Sa te implici in proiecte inter-departamentale pentru imbunatatirea procedurilor interne;
Cu ce vine jobul la pachet?
- Oportunitate de dezvoltare profesională în companie și în grupul Naspers – eMAG;
- Cultură organizațională deschisă, bazată pe învățare, autonomie și îmbunătățirea vieții prin tehnologie;
- Stabilitate pe termen lung pentru ca activăm într-o industrie în continua creștere susținută de ecommerce care este incă în dezvoltare în România;
- Multe oportunitati de business development;