Secretară in Cluj Napoca

Candidatul ideal:

- studii superioare terminate

- cunoștințe de operare PC, MS Office

- capacitate de autoperfecționare și de valorificare a experienței dobândite

- abilitatea de analiza și sinteza

- capacitate de organizare, concentrare

- persoana sociabila, dinamica si adaptabila

- cunoștințe limba engleză/franceză

- abilități de coordonare a activității din birou

- viteza de lucru cu calculatorul.

Descrierea jobului:

- preluarea de apeluri telefonice și solicitarea informațiilor necesare de la clienți

- contactarea telefonică a clienților pentru actualizarea bazei date

- aplicarea de chestionare de satisfacție a clienților

- cunoașterea în timp util a oricăror modificări în baza de date

- cunoașterea publicității firmei pentru a realiza consilierea telefonică a clienților

- promovarea ofertelor firmei prin diverse canale de publicitate

- coordonarea echipei pentru bună activitate

Beneficii:

- telefon mobil, laptop

- posibilitate de a lucra într-o companie de prestigiu

- posibilitatea de a avansa pe poziții superioare ierarhic

- posibilitate de a construi o cariera

- posibilitate de a face parte dintr-un colectiv tanar si ambițios

 

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Alte locuri de munca

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!