Candidatul ideal:
- studii superioare terminate
- cunoștințe de operare PC, MS Office
- capacitate de autoperfecționare și de valorificare a experienței dobândite
- abilitatea de analiza și sinteza
- capacitate de organizare, concentrare
- persoana sociabila, dinamica si adaptabila
- cunoștințe limba engleză/franceză
- abilități de coordonare a activității din birou
- viteza de lucru cu calculatorul.
Descrierea jobului:
- preluarea de apeluri telefonice și solicitarea informațiilor necesare de la clienți
- contactarea telefonică a clienților pentru actualizarea bazei date
- aplicarea de chestionare de satisfacție a clienților
- cunoașterea în timp util a oricăror modificări în baza de date
- cunoașterea publicității firmei pentru a realiza consilierea telefonică a clienților
- promovarea ofertelor firmei prin diverse canale de publicitate
- coordonarea echipei pentru bună activitate
Beneficii:
- telefon mobil, laptop
- posibilitate de a lucra într-o companie de prestigiu
- posibilitatea de a avansa pe poziții superioare ierarhic
- posibilitate de a construi o cariera
- posibilitate de a face parte dintr-un colectiv tanar si ambițios