Secretara in Cluj Napoca

Candidatul ideal: Căutăm o persoană sociabilă, dinamică și adaptabilă cu viteză de lucru cu calculatorul, cu capacitate de autoperfecționare, de valorificare a experienței dobândite, de organizare și concentrare, cu abilitatea de analiză și sinteză, precum și de coordonare a activității din birou. Sunt necesare studiile superioare terminate sau în curs de finalizare, iar cunoștințele unei limbi străine (Engleză/Franceză) constituie un avantaj. Descrierea jobului: - preluarea de apeluri telefonice și solicitarea informațiilor necesare de la clienți - contactarea telefonică a clienților pentru actualizarea bazei date - aplicarea de chestionare de satisfacție a clienților - cunoașterea în timp util a oricăror modificări în baza de date - cunoașterea publicității firmei pentru a realiza consilierea telefonică a clienților - promovarea ofertelor firmei prin diverse canale de publicitate Beneficii: - telefon mobil, laptop - posibilitate de a lucra într-o companie de prestigiu - posibilitatea de a avansa pe poziții superioare ierarhic - posibilitate de a construi o cariera - posibilitate de a face parte dintr-un colectiv tanar si ambițios

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!