Candidatul ideal
- Absolvent/a bacalaureat sau absolvent/a studii superioare;
- Reprezinta avantaj experienta in activitati administrative/secretariat;
- Bune cunostinte de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point);
- Obligatoriu limba engleza scris/citit/conversatie; limba germana constituie avantaj!
- Angajament pe termen lung;
Descrierea jobului
Descrierea jobului
- Activitati specifice de secretariat : registratura, corespondenta, organizare intalniri, asigurare legaturi telefonice.
- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
Beneficii
* Salariu competitiv, mediu de lucru modern, placut, dinamic, profesionist.
* Program lucru 08:00 – 16:30 L-V;
CV-urile pot fi expediate la e-mail: raluca.avram@elmas.ro cu indicarea funcției solicitate. Doar candidații selectați vor fi contactați pentru un interviu.
Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal in cadrul Elmas https://elmas.ro/politica-gdpr.php