Candidatul ideal
- Cerinta obligatorie, cunoașterea limbii engleze (citit/ scris/ conversatie);
- Cunoașterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), Navigare Internet;
- Abilități excelente de comunicare verbală și în scris;
- Punctualitate, promptitudine, seriozitate;
- Capacitate de a rezolva situații neprevăzute;
- Atenție distributivă;
- Absolvent studii superioare.
Descrierea jobului
- Înregistrează documentele și corespondența și asigură distribuirea și arhivarea acestora;
- Redactează și expediază corespondența internă și externă: e-mail, rapoarte etc;
- Preia și direcționează apelurile telefonice;
- Realizează activitățile administrative și de protocol;
- Întâmpină vizitatorii și anunță persoanele de contact din societate.
- Întocmește situații și rapoarte solicitate;
- Gestionează transmiterea documentelor prin curier;
- Gestionează agenda de întâlniri și evenimente;
- Colaborează cu toate departamentele și menține o comunicare eficientă.