Secretara in Brãila

 

Candidatul ideal

 

  • Cerinta obligatorie, cunoașterea limbii engleze (citit/ scris/ conversatie);
  • Cunoașterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), Navigare Internet;
  • Abilități excelente de comunicare verbală și în scris;
  • Punctualitate, promptitudine, seriozitate;
  • Capacitate de a rezolva situații neprevăzute;
  • Atenție distributivă;
  • Absolvent studii superioare.

 

Descrierea jobului

 

  • Înregistrează documentele și corespondența și asigură distribuirea și arhivarea acestora;
  • Redactează și expediază corespondența internă și externă: e-mail, rapoarte etc;
  • Preia și direcționează apelurile telefonice;
  • Realizează activitățile administrative și de protocol;
  • Întâmpină vizitatorii și anunță persoanele de contact din societate.
  • Întocmește situații și rapoarte solicitate;
  • Gestionează transmiterea documentelor prin curier;
  • Gestionează agenda de întâlniri și evenimente;
  • Colaborează cu toate departamentele și menține o comunicare eficientă.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!