Descrierea postului
- Preia, transmite si indosariaza corespondenta din partea diferitelor entitati (parteneri, clienti, angajati) si redacteaza corespondenta cu acestia
- Mentine relatiile cu furnizorii de servicii/produse necesare pentru administrare, actualizeaza informatiile cu privire la acestia
- Asigura conditii optime pentru desfasurarea activitatii in locatia respectiva
- Rezolva in timp problemele administrative neprevazute
- Selecteaza informatiile necesare si redacteaza rapoarte pe subiectul solicitat de catre managerul direct, in legatura cu activitatea departamentului
Cerinte
- Cunostinte IT (MSOffice, MSOutlook)
- Cunostinte Limba Engleza
- Abilitati de comunicare
- Capacitate de organizare a activitatii si ordonare a locului de munca
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
- Orientare catre eficienta, initiativa
- Aspect fizic placut.
Oferta (bonusuri, beneficii)
- Salariu + bonuri
- Transport asigurat de firma.