Secretara - Front Office - Registratura in Bucureşti

Secretara - Front Office - Registratura 


Candidatul ideal:


- Are experienta in lucrul cu oamenii
- Este o persoana organizata, atenta la detalii
- Este o persoana dinamica, vesela, prietenoasa, deschisa la nou si adaptabila
- Ii place sa lucreze in echipa
- Are capacitatea de a lucra cu termene limita
- Este dornica sa se dezvolte personal si profesional
- Are bune cunostinte de lucru cu Word, Excel si Outlook

Descrierea jobului

Atributii:
- ofera suport echipei de lucru (preluare apeluri, organizarea intalnirilor si a agendei de lucru, receptionare mesaje)
- asigura corespondenta cu partenerii companiei (receptioneaza, inregistreaza, claseaza, distribuie, trimite corespondenta firmei)
- centralizeaza si arhiveaza conform procedurii documentele companiei
- actualizeaza baze de date (parteneri / clienti)
- mentine legatura cu partenerii si clientii companiei
- deruleaza activitati de verificare documente financiar contabile primare

Descrierea companiei

Societatea este membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania - CECCAR.


Despre companie

Societatea noastra ET&T, membra a Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania - C.E.C.C.A.R., are ca principal obiect de activitate prestarea serviciilor de cenzorat pentru Asociatiile de Proprietari.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!