Secretara in Cluj

Candidatul ideal Companie cu renume pe piata din Romania in domeniul vanzari servicii, angajeaza Secretara . Te potrivesti cerintelor postului pentru ca : - ai studii superioare in curs sau finalizate; - cunosti limba engleza la nivel conversational - ai competente de operare calculator (pachetul Office, Internet, baza de date); - esti o persoana responsabila, proactiva, dedicata si orientata spre rezultat - ai abilitati foarte bune de organizare, planificare, prioritizare - comunicarea este unul din punctele tale forte, iti place munca in echipa si interactiunea cu oamenii. Descrierea jobului - pregatirea activa a ofertelor pentru potentialii clienti si procesarea documentelor relevante pentru desfasurarea activitatilor din cadrul firmei; - comunicarea deschisa atat cu clientii-pentru identificarea si satisfacerea nevoilor acestora, cat si cu celelalte departamente ale companiei; - desfasurarea activitatilor birocratice (redactare, scanare, arhivare de documente); - participarea la initierea si mentinerea relatiilor cu clientii pe termen lung - activitati de promovare a ofertelor in mediul online - pastrarea relatiei cu clientii si colaboratorii telefonic, prin e-mail si fata in fata; Beneficii: - castiguri motivante, progresive - mediu de lucru placut, echipa tanara, dinamica - contexte de dezvoltare personala si profesionala

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!