Candidatul ideal
Ne-am dezvoltat impreuna si am devenit unul dintre cei mai importanti dealeri auto Mercedes-Benz din Romania!
Acest job ti se potriveste daca ai:
- Studii universitare tehnice;
- Experienta pe un post similar de minim 3 ani (Sef Service/ Receptioner service/Tehncian Diagnoza);
- Cunoasterea sistemelor tehnice Mercedes-Benz constituie un avantaj;
- Motivatie si dorinta de dezvoltarea profesionala;
- Abilitati si cunostinte manageriale cu aplicare directa in formarea, coordonarea si motivarea echipei;
- Cunostinte de limba engleza la nivel conversational;
- Dorinta de a oferi servicii de calitate, la fel ca si noi!
Descrierea jobului
Rolul job-ului:
• Organizeaza si conduce activitatea atelierului de autoturisme Mercedes-Benz, in vederea gestionarii solicitarilor clientilor, eficientizarii de utilizare a resurselor si obtinerii profitabilitatii departamentului;
• Coordoneaza lucrarile preluate pentru a atinge asteptarile clientilor in termenul angajat, la calitatea marcii reprezentate si cu atentie la eficienta activitatilor;
• Colaboreaza cu directorul de service, cu personalul de suport si cu toate din companie, in vederea cresterii gradului de satisfactie al clientilor pentru serviciile post vanzare oferite;
• Are ca obiectiv fidelizarea clientilor si urmareste periodic gradul de satisfactie al acestora;
• Gestioneaza din punct de vedere administrativ toate aspectele ce converg cu activitatea desfasurata.
• Organizeaza si conduce activitatea atelierului de autoturisme Mercedes-Benz, in vederea gestionarii solicitarilor clientilor, eficientizarii de utilizare a resurselor si obtinerii profitabilitatii departamentului;
• Coordoneaza lucrarile preluate pentru a atinge asteptarile clientilor in termenul angajat, la calitatea marcii reprezentate si cu atentie la eficienta activitatilor;
• Colaboreaza cu directorul de service, cu personalul de suport si cu toate din companie, in vederea cresterii gradului de satisfactie al clientilor pentru serviciile post vanzare oferite;
• Are ca obiectiv fidelizarea clientilor si urmareste periodic gradul de satisfactie al acestora;
• Gestioneaza din punct de vedere administrativ toate aspectele ce converg cu activitatea desfasurata.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv
- Bonusuri extra-salariale in functie de rezultatele obtinute
- Tichete de masa
- Oportunitatea de a te dezvolta intr-un mediu profesionist si certificat international, la nivelul recunoscut al marcii Mercedes-Benz