Sef Atelier Autoturisme in Sibiu

 

Candidatul ideal

 

Ne-am dezvoltat impreuna si am devenit unul dintre cei mai importanti dealeri auto Mercedes-Benz din Romania!

Acest job ti se potriveste daca ai:

  • Studii universitare tehnice;
  • Experienta pe un post similar de minim 3 ani (Sef Service/ Receptioner service/Tehncian Diagnoza);
  • Cunoasterea sistemelor tehnice Mercedes-Benz constituie un avantaj;
  • Motivatie si dorinta de dezvoltarea profesionala;
  • Abilitati si cunostinte manageriale cu aplicare directa in formarea, coordonarea si motivarea echipei;
  • Cunostinte de limba engleza la nivel conversational;
  • Dorinta de a oferi servicii de calitate, la fel ca si noi!

 

Descrierea jobului

 

Rolul job-ului:
• Organizeaza si conduce activitatea atelierului de autoturisme Mercedes-Benz, in vederea gestionarii solicitarilor clientilor, eficientizarii de utilizare a resurselor si obtinerii profitabilitatii departamentului;
• Coordoneaza lucrarile preluate pentru a atinge asteptarile clientilor in termenul angajat, la calitatea marcii reprezentate si cu atentie la eficienta activitatilor;
• Colaboreaza cu directorul de service, cu personalul de suport si cu toate din companie, in vederea cresterii gradului de satisfactie al clientilor pentru serviciile post vanzare oferite;
• Are ca obiectiv fidelizarea clientilor si urmareste periodic gradul de satisfactie al acestora;
• Gestioneaza din punct de vedere administrativ toate aspectele ce converg cu activitatea desfasurata.
• Organizeaza si conduce activitatea atelierului de autoturisme Mercedes-Benz, in vederea gestionarii solicitarilor clientilor, eficientizarii de utilizare a resurselor si obtinerii profitabilitatii departamentului;
• Coordoneaza lucrarile preluate pentru a atinge asteptarile clientilor in termenul angajat, la calitatea marcii reprezentate si cu atentie la eficienta activitatilor;
• Colaboreaza cu directorul de service, cu personalul de suport si cu toate din companie, in vederea cresterii gradului de satisfactie al clientilor pentru serviciile post vanzare oferite;
• Are ca obiectiv fidelizarea clientilor si urmareste periodic gradul de satisfactie al acestora;
• Gestioneaza din punct de vedere administrativ toate aspectele ce converg cu activitatea desfasurata.


Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv
  • Bonusuri extra-salariale in functie de rezultatele obtinute
  • Tichete de masa
  • Oportunitatea de a te dezvolta intr-un mediu profesionist si certificat international, la nivelul recunoscut al marcii Mercedes-Benz

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!