Sef Atelier Autoturisme in Sibiu

 

Candidatul ideal

 

Ne-am dezvoltat impreuna si am devenit unul dintre cei mai importanti dealeri auto Mercedes-Benz din Romania!

Acest job ti se potriveste daca ai:

  • Studii universitare tehnice;
  • Experienta pe un post similar de minim 3 ani (Sef Service/ Receptioner service/Tehncian Diagnoza);
  • Cunoasterea sistemelor tehnice Mercedes-Benz constituie un avantaj;
  • Motivatie si dorinta de dezvoltarea profesionala;
  • Abilitati si cunostinte manageriale cu aplicare directa in formarea, coordonarea si motivarea echipei;
  • Cunostinte de limba engleza la nivel conversational;
  • Dorinta de a oferi servicii de calitate, la fel ca si noi!

 

Descrierea jobului

 

Rolul job-ului:
• Organizeaza si conduce activitatea atelierului de autoturisme Mercedes-Benz, in vederea gestionarii solicitarilor clientilor, eficientizarii de utilizare a resurselor si obtinerii profitabilitatii departamentului;
• Coordoneaza lucrarile preluate pentru a atinge asteptarile clientilor in termenul angajat, la calitatea marcii reprezentate si cu atentie la eficienta activitatilor;
• Colaboreaza cu directorul de service, cu personalul de suport si cu toate din companie, in vederea cresterii gradului de satisfactie al clientilor pentru serviciile post vanzare oferite;
• Are ca obiectiv fidelizarea clientilor si urmareste periodic gradul de satisfactie al acestora;
• Gestioneaza din punct de vedere administrativ toate aspectele ce converg cu activitatea desfasurata.
• Organizeaza si conduce activitatea atelierului de autoturisme Mercedes-Benz, in vederea gestionarii solicitarilor clientilor, eficientizarii de utilizare a resurselor si obtinerii profitabilitatii departamentului;
• Coordoneaza lucrarile preluate pentru a atinge asteptarile clientilor in termenul angajat, la calitatea marcii reprezentate si cu atentie la eficienta activitatilor;
• Colaboreaza cu directorul de service, cu personalul de suport si cu toate din companie, in vederea cresterii gradului de satisfactie al clientilor pentru serviciile post vanzare oferite;
• Are ca obiectiv fidelizarea clientilor si urmareste periodic gradul de satisfactie al acestora;
• Gestioneaza din punct de vedere administrativ toate aspectele ce converg cu activitatea desfasurata.


Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv
  • Bonusuri extra-salariale in functie de rezultatele obtinute
  • Tichete de masa
  • Oportunitatea de a te dezvolta intr-un mediu profesionist si certificat international, la nivelul recunoscut al marcii Mercedes-Benz

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!