Sef birou achizitii in Vaslui

 

Candidatul ideal

 

Absolvent studii superioare in domeniul economic sau tehnic
Experienta in achizitii si coordonare depozit- min 3 ani
Experienta de lucrul cu bugete
Cunostinte de operare PC (MS Office)
Cunostinte de limba engleza
Foarte bune abilitati de:
comunicare si negociere
analiza si sinteza
planificare, organizare si control
coordonare echipaPermis de conducere categ B
Experienta in achizitia si gestiunea de piese de schimb utilaje si echipamente producție- constituie avantaj

 

Descrierea jobului

 

Prospectează piața de profil și monitorizează principalii furnizori pentru fiecare categorie de produse/materiale gestionate;
Solicită și analizează ofertele primite din partea furnizorilor identificați;
În limitele condițiilor de contractare stabilite cu superiorul ierarhic, negociază și încheie contracte cu furnizorii;
Gestioneaza relatia cu furnizorii;
Emite baza de date cu furnizorii gestionati;
In conformitate cu instructiunile primite din partea superiorului ierarhic identifica stocul tampon aferent fiecarei categorii de produse si materiale;
Inainteaza comenzile către furnizori respectand procedura implementata la nivelul organizației;
Monitorizează comenzile înaintate către furnizori și se asigură de procesarea corespunzătoare a acestora;
Se asigură de respectarea de catre gestionarii din subordine a procedurilor de recepție, înregistrare, depozitare, predare și înventariere implementate la nivelul organizației;
Supervizează plățile efectuate către furnizorii gestionați;
Se asigură de rezolvarea tuturor neconformităților întâmpinate în relația cu furnizorii gestionați;
Realizează diverse analize și rapoarte ce țin de activitatea desfășurată.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!