Candidatul ideal
Absolvent studii superioare in domeniul economic sau tehnic
Experienta in achizitii si coordonare depozit- min 3 ani
Experienta de lucrul cu bugete
Cunostinte de operare PC (MS Office)
Cunostinte de limba engleza
Foarte bune abilitati de:
comunicare si negociere
analiza si sinteza
planificare, organizare si control
coordonare echipaPermis de conducere categ B
Experienta in achizitia si gestiunea de piese de schimb utilaje si echipamente producție- constituie avantaj
Descrierea jobului
Prospectează piața de profil și monitorizează principalii furnizori pentru fiecare categorie de produse/materiale gestionate;
Solicită și analizează ofertele primite din partea furnizorilor identificați;
În limitele condițiilor de contractare stabilite cu superiorul ierarhic, negociază și încheie contracte cu furnizorii;
Gestioneaza relatia cu furnizorii;
Emite baza de date cu furnizorii gestionati;
In conformitate cu instructiunile primite din partea superiorului ierarhic identifica stocul tampon aferent fiecarei categorii de produse si materiale;
Inainteaza comenzile către furnizori respectand procedura implementata la nivelul organizației;
Monitorizează comenzile înaintate către furnizori și se asigură de procesarea corespunzătoare a acestora;
Se asigură de respectarea de catre gestionarii din subordine a procedurilor de recepție, înregistrare, depozitare, predare și înventariere implementate la nivelul organizației;
Supervizează plățile efectuate către furnizorii gestionați;
Se asigură de rezolvarea tuturor neconformităților întâmpinate în relația cu furnizorii gestionați;
Realizează diverse analize și rapoarte ce țin de activitatea desfășurată.