Candidatul ideal
-minim 2 ani experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de organizare, coordonare si administrare;
-studii superioare absolvite, preferabil in domeniul economic;
-experienta in vanzari catre persoane fizice de produse destinate uzului indelungat;
-foarte bune cunostinte de contabilitate primara;
-atentie crescuta la detalii si excelenta distributivitate in sarcini multiple;
-bune cunostinte de operare PC, cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj.
Descrierea jobului
-gestioneaza intreaga problematica administrativa, comerciala, financiara si de personal a magazinului de care raspunde;
-organizeaza si coordoneaza activitatea din magazin precum si intreaga echipa aferenta acestuia;
-ofera suport subalternilor si le suplineste prezenta la nevoie;
-cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza si este responsabil de prezentarea si intretinerea acestora precum si a show room-ului;
-supervizeaza efectuarea corecta a contabilitatii primare din magazin si participa la efectuarea inventarelor periodice;
-reprezinta firma in fata autoritatilor locale.