Candidatul ideal
- studii superioare in domeniul economic/contabilitate
- cunostinte avansate de operare Ms Office
- limba engleza
- abilitati de organizare, sistematizare si prioritizare
- capacitate de intelegere si aplicare in practica a reglementarilor si a legislatiei in vigoare
- permis cat. B
Descrierea jobului
- inregistreaza cronologic si sistematic documentele justificative in evidenta contabila
- opereaza documentele contabile primare intrate in firma: facturi, bonuri fiscale, extrase bancare, deconturi etc
- intocmeste documentele primare de iesire: avize de expediere, facturi, evidenta clientilor etc
- intocmire documente bancare: op-uri, depunere/retragere numerar, cec-uri, foi de varsamant
- intocmeste Registrul de Casa, notele de receptie, dispozitii de incasare/plata
- pregateste, verifica si analizeaza inregistrarile contabile si declaratiile financiare;
- efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor lunare;
- verifica/ confrunta soldurile din contabilitate cu cele ale furnizorilor si clientilor
- intocmeste rapoarte saptamanale/lunare privind activitatea
- alte activitati financiar-contabile solicitate de conducerea companiei