Shared service accounting Specialist in Rãdãuţi

 

Candidatul ideal

 

• Studii superioare în domeniul economic sau alte specializări
• Experiența într-o poziție similară poate constitui un avantaj
• Cunoștințe de bază a principiilor contabile
• Cunoștințe avansate de operare PC (MS Office, SAP - poate fi considerat un avantaj)
• Cunoștințe avansate de limba engleză/germană
• Atenție la detalii, acuratețe a datelor în activitatea zilnică

 

Descrierea jobului

 

• Verificarea facturilor primite în conformitate cu cerințele legale
• Înregistrarea plăților speciale (cecuri, cambie, etc.)
• Procesarea facturilor pentru plata și înregistrarea propunerii de plată în sistem
• Debitarea directă a conturilor de client
• Reconcilierea și mentenanța lunară a conturilor de furnizori/ clienți
• Înregistrarea, reconcilierea și compensarea plăților între companiile aceluiași grup

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!