Site Commercial / Comercial de santier in Bucuresti

Aufgaben Jobdescription for site commercialCheck of commercial conditions of subcontracts, participation in all negotiations (4 eyes principle)Preparing and tracking the orders for ongoing projectsInvoicing/booking, payment follow up and cash management towards to the EmployerBooking of incoming invoices for subcontractors, equipment’s, materials and services, credit cardsManagement of bank guarantees, performance guarantees, and contractual conditionsProject Cash Flow reports (supervision of outgoing payments to subcontractors, suppliers, service providers)Cost accounting and accrualsRegular involvement and reporting to BRVZ (cost, accounting, treasury, insurance)Checking of internal invoices for the group's support companiesAdministration of petty cash, registrationAdministration of local site equipment (inventory)Supervision and taking care of required invoice approvals by project managerRental contracts for cars and apartmentsDescriereapostului pentru comercial de șantierVerificarea condițiilor comerciale ale subcontractelor, participarea la toate negocierile (principiul celor 4 ochi);Pregătirea și urmărirea comenzilor pentru proiectele în desfășurare;Facturare / înregistrare, urmărirea plăților și gestionarea lichidităților către Beneficiar;Înregistrarea facturilor primite pentru subcontractori, echipamente, materiale și servicii, carduri de credit;Gestionarea garanțiilor bancare, garanțiilor de performanță și condițiilor contractuale;Rapoarte de flux de numerar al proiectului (supravegherea plăților către subcontractori, furnizori, prestatori de servicii);Contabilitatea costurilor și provizioanelor;Implicare regulată și raportare către BRVZ (costuri, contabilitate, trezorerie, asigurări);Verificarea facturilor interne pentru companiile de suport ale grupului;Administrarea casieriei (petty cash), înregistrare;Administrarea echipamentelor locale de pe șantier (inventar);Supravegherea și asigurarea aprobării necesare a facturilor de către managerul de proiect;Gestionarea contractelor de închiriere a mașinilor și a apartamentelor. Qualifikationen Descriptionof candidates (experience, skills, types of projects, etc.):University graduate in the economic field;Previous experience in the economic field (in construction is an advantage);Computer operation skills, database management, MS Office;English language skills – intermediate level;Very good communication and interpersonal skills;Personal organization, ability to work under pressure with multiple tasks and tight deadlines;Ability to interpret economic data, financial reports;Category B driver's license, willingness to travel for work purposes / relocationDescriereacandidaților (experiență, competențe, tipuri de proiecte, etc.):Absolvent învățământ superior în domeniul economic;Experiență anterioară în domeniul economic (în construcții constituie un avantaj);Cunoștințe operare calculator, gestionare baze de date, MS Office;Cunoștințe de limbă engleză – nivel mediu;Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare;Organizare personală, capacitate de a lucra sub presiune cu sarcini multiple și termene limită strânse;Abilități de a interpreta date economice, rapoarte financiare;Carnet de șofer categoria B, disponibilitate pentru călătorii în interes de serviciu / relocare Wir bieten Please apply online via our homepage and submit your full application including a detailed CV, a cover letter (in English), references and certificates on the online application form.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!