Specialist Achizitii in Sibiu

Pentru clientul nostru, companie de producție în domeniul textilelor, căutam un Specialist Achiziții. Clientul nostru dorește să delege către România mai multe responsabilități ce țin de Grup, are deja o echipă locală și dorește să-și adauge un nou membru care va veni cu deschiderea către comunicare internațională. Importante pentru client sunt seriozitatea, onestitatea și dorința de colaborare în echipa, în rest jobul în sine se poate învăța. Este totuși importantă o experiența anterioară în muncă într-un domeniu care v-a solicitat abilități similare: atenție la detalii, eficienta, acuratețe, responsabilitate, abilități de comunicare (de ex: domeniul bancar, vânzări, ideal achiziții dar nu obligatoriu etc.). Job-ul este pentru tine dacă: Ești o persoană dinamică, organizată și atentă la detalii; Cunoști limba engleză cel puțin la nivel mediu; Ai bune abilități de comunicare si organizare; Ai abilități de rezolvare a problemelor; Cunoști pachetul office; Cunoști SAP-ul (constituie un avantaj); Nu te deranjează sa faci naveta. Beneficii: Vei face parte dine echipa globală de achiziții; Tichete de masa; Asigurare de sănătate privată; Program flexibil; Al 13 – lea salariu. Responsabilități: Operarea de date in SAP: informații despre livrări, recepții de bunuri virtuale, facturare între companii; Urmărește trimiterea la timp a documentelor comerciale de către furnizori; Comunicare zilnică cu furnizori și urmărirea livrărilor; Comunicarea cu celelalte plant-uri; Se implică în optimizarea generală a procesului de achiziții; Se ocupă de valorile de livrare în timp; Rezolvă problemele cu livratorii și clienții interni.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!