Specialist achizitii electrice industriale in Bucuresti

Descriere job/ Responsabilități:
-gestionarea activității de achizitie echipamente electrice si automatizari  industriale
-gasirea, selectarea si mentinerea relatiilor cu furnizorii interni si externi
-elaborarea de cereri de oferta si negocierea preturilor si conditiilor cu furnizorii
-generarea si urmarirea comenzilor catre furnizori
-gestionarea platilor catre furnizori
-operare program gestiune (facturi, NIR, bonuri consum, comenzi, plati)
-colaborarea cu inginerii de vanzari si operatorul de gestiune
-redactarea declaratiilor Intrastat


Profilul candidatului ideal:
-activ, perseverent, motivat, organizat, bun coleg
-preferabil inginer sau economist
-experiență in achizitii sau in domeniul electric/ automatizari
-experiență lucru cu PC-ul, Word, Excel, Outlook
-abilitați de comunicare si aspect profesional
-limba engleză
-domiciliul in Bucuresti sau imprejurimi

Oportunități:
-lucrul într-un colectiv tânăr și bine pregătit profesional, într-un mediu plăcut si propice dezvoltării personale;
-program 9-17, L-V, bonuri de masa, autoturism, asigurare medicala

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!