Candidatul ideal
Suntem în continuă căutare de oameni excepționali care să poată completa echipa multidisciplinară pe care o avem. Iar dacă îți place să fii mereu în pas cu ultimele trenduri din domeniul amenajărilor interioare, ești un negociator înnăscut și îți dorești să faci parte dintr-o echipă tânără, dedicată și care realizează proiecte provocatoare, te așteptăm alături de noi.
Descrierea jobului
Ce responsabilități vei avea:
- Pospectarea pieței de profil, monitorizarea și actualizarea bazei de date cu principalii furnizori: curenți sau potențiali;
- Transmiterea informațiilor referitoare la contractele și actele adiționale încheiate cu furnizorii (oferte de preț, discount-uri, termene de livrare, termene de plată, etc.), precum și a celor referitoare la durata procesului de aprovizionare;
- Negocierea contractelor de furnizare marfă în concordanță cu strategia comercială a companiei și urmărind întotdeauna atingerea obiectivelor stabilite intern;
- Monitorizarea și gestiunea nivelului stocului de produse pentru menținerea lui în limitele agreate;
- Efectuarea comenzilor de produse către furnizori pe baza vânzărilor și în concordanță cu limitele de stoc agreate la nivel de companie;
- Asigurarea unei bune comunicări cu furnizorii companiei și cu departamentele Depozit Central, Marketing, Logistică și Contabilitate;
- Asigurarea disponibilității produselor în Depozitul Central printr-o planificare cât mai adecvată a comenzilor de aprovizionare către furnizori;
- Expedierea și urmărirea comenzilor de aprovizionare până la recepția finală.
- Cunoștințe necesare:
- cunoștințe de proiectare mobilier, abilități tehnice și cunoașterea materialelor, a modalității de execuție a mobilierului;
- cunoașterea pieței produselor de mobilier și a particularităților acesteia;
- cunoștințe operare PC (Windows, Word, Excel) și Navision;
- abilități foarte bune de comunicare si negociere, fermitate, discernământ, integritate, responsabilitate.
- Limbi straine: Engleza nivel mediu – avansat