Candidatul ideal:
- Studii superioare economice sau juridice;
- Competente lingvistice bune in limba romana (scris si vorbit);
- Bune cunostinte in Microsoft Office;
- Foarte bune cunostinte in MS EXcel;
- Foarte bune calitati de comunicare;
- Foarte buna capacitate de analiza;
- Rezistenta la stres;
Responsabilitati principale:
- Intocmeste situatii in termene limita pentru rezolvarea solicitarilor de documente in relatia cu organele de control, specifice activitatii de jocuri de noroc;
- Inregistreaza cereri zilnice;
- Analizeaza cererile, identifica informatiile/ solutiile in diferite baze de date ale societatii pentru solutionarea acestora;
- Contacteaza alte entitati externe susceptibile de a oferii solutii;
- Interactioneaza cu diverse echipe din cadrul societatii;
- Mentine relatia cu tehnicienii din domeniul verificarilor metrologice;
- Gestioneaza procesele de transmitere a documentelor catre institutia de control careia se subordoneaza societatea;