Responsabilitatile tale:
- Oferirea de suport si indrumare, prin telefon, pentru clientii existenti si potentiali, in concordanta cu gama de produse disponibile;
- Verificarea corectitudinii datelor de identificare ale clientilor cuprinse in documentele contractuale aferente produselor/ serviciilor BCR;
- Gestionarea apelurilor primite de la clientii BCR sau de la potentialii clienti precum si inregistrarea acestora in sistem;
- Gestionarea documentelor primite de la clienti in vederea finalizarii procesului de vanzare;
- Participarea la atingerea obiectivelor echipei, prin indeplinirea obiectivelor individuale.
Profilul tau:
- Cunoasterea limbii romane la un nivel avansat;
- Bune abilitati de comunicare orala si scrisa;
- Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii;
- Capacitate de concentrare si de ascultare activa;
- Abilitati de operare PC (cunoasterea pachetului MS Office constituie un avantaj);
- Experienta anterioara intr-un call center sau in activitati similare constituie un avantaj.
Ce oferim:
- Oportunitatea de a te dezvolta intr-una dintre cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
- Un program de lucru flexibil si work from home;
- Sedii centrale moderne si usor accesibile, in zona Grozavesti (Pentru moment, din cauza situatiei Covid-19, cei mai mulți dintre noi lucrăm de acasă);
- Asigurare medicala privata;
- Pana la 27 zile de concediu de odihna in functie de anii de experienta profesionala;
- Zile libere platite pentru evenimente neasteptate;
- Zi libera de ziua ta de nastere;
- Facilitati bancare și extra beneficii pentru pensia privata;
- Plan de beneficii flexibile prin platforma Benefit online.
- Momentan nu avem astfel de pozitii vacante, dar asteptam CVul tau pentru oportunitati viitoare.