Specialist customer service - call center in Bucureşti Sectorul 1

 

Activitati/Abilitati:

  • discutii telefonice cu persoane in varsta pe teme de diabet,
  • echipamente si solutii pentru acestia (farmacia unde gasesc, alte situatii pe care trebuie sa le rezolve)
  • Relationare telefonica cu pacientii/clientii cu zambetul pe buze.
  • Mentinerea unei discutii telefonice calme in favoarea ambelor persoane implicate in ea;
  • Orientare spre servicii pentru clienți
  • Face toate interacțiunile cu curtoazie
  • Excelente abilități de comunicare interpersonală și orală
  • Bună gândire autocritică și abilități de rezolvare a problemelor
  • Este capabil să răspundă la întrebări și să se ofere un raspuns
  • Bune abilități telefonice
  • Abilități excelente de ascultare și capacitatea de a răspunde la întrebări. 

Locatie centrala 
Salariu motivant

Te rugam trimite Cv-ul tau.

 

Program de 8 h, de luni pana vineri ( vinerea program scurt) 

 

Despre companie

Serviciile DAROM vă propun o abordare unică în materie de curățenie și administrare birouri și clădiri. Apelează la serviciile noastre de curățenie zilnică/ periodică/ dedicată a spațiilor de lucru (birouri și industriale) și ai posibilitatea externalizării și altor tipuri de servicii.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!