Specialist Echipa Mobila - Sucursala Targu Mures in Târgu Mureş

Responsabilitati principale. Ø  Asigura inlocuirea persoanelor absente temporar prin preluarea atributiilor urmatoarelor functii: Manager de clientela: ü  Dezvolta portofoliul de clienti, gestioneaza si optimizeaza relatia cu acestia; ü  Este proactiv in relatia cu clientii si identifica nevoile acestora; ü  Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite; Manager Clientela si Operatiuni. ü   Dezvolta direct relatiile comerciale cu clientii si atrage noi clienti din traficul spontan al agentiei; ü  Asigura vinzarea produselor si serviciilor bancare si efectuarea operatiunilor curente cu/fara numerar; Administrator operatiuni curente: ü   Efectueaza operatiunile de ghiseu pentru clientela Retail si/sau Corporate; ü   Asigura vanzarea produselor si serviciilor simple catre clientela Retail si/sau Corporate; Ø La solicitarea Directorului Regional Retail poate asigura si inlocuirea altor functii, cu conditia cunoasterii atributiilor incredintate. Ø Inaintea preluarii atributiilor postului, Specialistul Echipa Transversala Suport primeste si isi insuseste fisa specifica postului incredintat. Alte responsabilitati: Cunoaste si aplica corect Normele, Instructiunile si Procedurile specifice clientelei retail si comerciala ; Aplica prevederile Programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism; Asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate; Solicita supervizarea operatiunilor realizate respectand nivelele de competenta stabilite prin cadrul normativ in vigoare; Cunoaste si respecta regulile de securitate (inclusiv informatica), respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza; Realizeaza securitatea zilnica prin autocontrol; Asigura respectarea prevederilor documentelor normative privind supravegherea permanenta si furnizeaza responsabililor elementele necesare efectuarii controalelor si formalizarii acestora; Transmite alerte de risc operational, catre superiorul ierarhic, atunci cand este cazul, in conformitate cu cadrul normativ; Asigura securitatea fizica a postului sau de lucru; (blocarea statiei de lucru in momentul  parasirii  acesteia, securizarea biroului/postului de lucru – prin incuiere cu cheie sau tastare cod armare pentru salariatii care manipuleaza numerar); Aplica principiile „clean desk” policy (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor  si distrugerea documentelor  fara valoare,  prin rupere); Arhiveaza documentele in cadrul unitatii in care au fost procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice si pastreaza arhiva in conditii adecvate. Cunostinte generale economice; bancare generale; vanzari; despre BRD; despre concurenta; specificul si evolutia pietei. Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare. Cunoasterea legislatiei romanesti in materie dе credite. Cunostinte informatice : Excel, Word , PPT. Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice. Cunoasterea unei limbi straina dе circulatie internationala (preferabil)

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!