SPECIALIST IN DEPARTAMENTUL DE AUDIT INTERN in Baia Mare

 

Candidatul ideal

 

CANDIDATUL IDEAL :
Studii superioare in domeniul financiar-bancar/ contabilitate / economie sau juridic.
Experienta anterioara de minim 1 an in activitatea de control intern, evaluarea riscurilor sau departament Audit Intern, in domeniul financiar-bancar.
Cunostinte de legislatie in domeniul financiar-bancar.
Cursuri de specializare, certificări în domeniul auditului intern reprezintă avantaj.
Abilitati de operare PC (pachetul Office).
Limba engleza- nivel mediu.
Gândire analitică, atenţie la detalii.
Atitudine proactiva.
Foarte bune abilitati de comunicare si relationare.
Abilităţi de organizare a timpului şi a documentelor.
Persoana de incredere si cu un inalt simt de responsabilitate, integritate si obiectivitate.
Simt practic, capacitatea de a realiza corelatii si conexiuni intre procese si impactul acestor activitati la nivelul societatii.Disponibilitate pentru deplasari in tara.

 

Descrierea jobului

 

RESPONSABILITATI:
Elaborarea Planului de audit, impreuna cu auditorul intern.
Participarea la desfasurarea angajamentelor de audit, examinarea si evaluarea informatiilor obtinute, comunicarea rezultatelor si monitorizarea implementarii recomandarilor facute, conform unui plan de masuri.
Evaluarea posibilitatii de aparitie a fraudei si a modului in care organizatia gestioneaza preventia fraudelor si pierderilor de orice fel; evaluarea modului de aplicare si a eficacitatii procedurilor de administrare a riscurilor.
Evaluarea eficientei si a gradului de adecvare a sistemului de control intern.
Analizarea relevantei si integritatii datelor furnizate de sistemele informationale financiare si de gestiune, inclusiv de sistemul informatic.
Evaluarea acuratetei si credibilitatii inregistrarilor contabile si situatiilor financiare.
Impreuna cu seful departamentului Audit, evaluarea modului in care sunt respectate dispozitiile cadrului legal, a modului in care sunt aplicate eventualele masuri impuse de organismele de control extern, precum si evaluarea modului in care sunt implementate procedurile institutiei financiare nebancare.Aportul de valoare si contributia la imbunatatirea operatiunilor organizatiei.

BENEFICII:
Pachet salarial motivant.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!