Responsabilitati principale:
- pregateste documentatia necesara pentru participarea la licitatii;
- analizeaza caietul de sarcini;
- intocmeste devizele de oferta, intocmeste si depune dosarul pentru participarea la licitatii in termenul agreat de contractant;
- participa la sedintele de licitatii publice;
- prezinta ofertele tehnice in cadrul licitatiilor;
- intocmeste documentele de eligibilitate;
- pregateste cererile de clarificare si urmareste primirea raspunsului la aceste cereri;
- tine evidenta formularelor cu regim special;
- executa lucrari de registratura;
- indeplineste si alte atributii specificate in fisa postului.
Cerinte:
- studii medii/ superioare;
- calificari si experienta in domeniul licitatiilor publice/ achizitii directe;
- cunoasterea legislatiei din domeniul licitatiilor publice;
- experienta in vanzari;
- bune cunostinte de operare PC (pachetul Office);
- bune abilitati de comunicare, de prezentare, de analiza si sinteza a informatiei.