Descopera ING BankIn ING te incurajam sa faci mai mult din ceea ce iti place. Iar Do your thing este modul în care ne exprimam promisiunea sa oferim servicii bancare simple.Activa in Romania din 1994, ING Bank este in prezent o banca universala, oferind produse si servicii tuturor categoriilor de clienti – companii mari si mici, institutii financiare, mici antreprenori si persoane fizice. Infiintata de oameni cu aspiratii inalte si spirit vizionar, ING continua sa atraga oameni de acelasi calibru: oameni cu initiativa, optimism si deschidere fata de schimbare.Vino alaturi de noi! Impreuna vom incuraja oamenii si companiile sa isi realizeze propria viziune pentru un viitor mai bun.Orice realizare durabila se construieste pas cu pas!Ce vei face in acest rol? Iata responsabilitatile:• Furnizeaza raspunsuri in telefonice/in scris clientilor care solicita informatii referitoare la produsele de credit din portofoliul ING Bank (clienti persoane fizice/SME/MCSE);• Investigheaza si furnizeaza suport pentru toate tranzactiile manuale, efectueaza toate corectiile necesare pentru a regla/corecta contul de credit al clientului;• Intocmeste raspunsuri scrise pentru reclamatii/ litigii/ Autoritati; • Interactioneaza cu alte departamente din cadrul bancii pentru a gasi si a implementa solutia optima pentru client (Legal, Compliance, Produse, Credit Risk, Operatiuni, etc.);• Contacteaza telefonic clientul pentru a obtine detalii suplimentare cu privire la cererea formulata astfel incat sa se asigure ca raspunde la toate aspectele solicitate si ca in urma raspunsului furnizat clientul este multumit;• Interactioneaza cu clientul intr-un mod profesional si politicos; • Se asigura ca toate raspunsurile sunt furnizate in termenul stabilit; • Administreaza (investigheaza, reconciliaza si instructeaza corectiile necesare) cazurile aticipe pentru inregistrarile la Centrala Riscului de Credit, Registrul National de Publicitate Mobiliara si Biroul de Credit;• Identifica si implementeaza solutii pentru cazurile non- standard, este implicat in dezvoltarea si imbunatatirea produselor de credit (prin testare, asistare in procesul de dezvoltare produs si mentinerea unei relatii permanente cu deparatmentele interne implicate);• Asigura suport pentru echipa din care face parte precum si pentru cele cu care interactioneaza in activitatea zilnica; • Este permanent la curent cu informatii despre produsele bancii, reglementarile legale, procedurile interne si serviciile oferite clientilor.Care este profilul pe care il cautam? • Educatie: Studii superioare in curs sau finalizate (preferabil Economice);• Experienta: minimum 1 an experienta in operatiuni bancare, administrarea creditelor, plati, contabilitate (ar fi un avantaj);• Calificari profesionale / instruire profesionala: operatiuni bancare, analiza credite;• Aptitudini calculator: Microsoft Office (Word, Excel, Access), Internet, E-mail;• Nivelul de cunoastere al limbii straine: Limba engleza - scris si vorbit (nivel mediu)Cunostinte profesionale: • cunoasterea clientilor si a pietei interbancare; cunostinte privind normele si reglementarile BNR.Competente functionale:• gandire analitica, atentie la detalii, cunoasterea si identificarea riscurilor, orientare spre client, bune abilitati de comunicare (verbal si in scris, ascultare activa), aptitudini de solutionare a problemelor, de management al conflictelor, rezistenta la stres, flexibilitate comportamentala.Competente personale: • personalitate deschisa, caracter sociabil, ambitie si energie, initiativa, disciplina, adaptabilitate.
Specialist Loan Complaints - temporary 6 months in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat