Candidatul ideal
- Studii superioare finalizate de marketing și comunicare;
- Experiență minim 2 ani într-un post similar, preferabil intr-o companie din sectorul HORECA.
- Cunostinte de baza despre online marketing si o foarte buna intelegere a canalelor de digital marketing;
- Experiență în elaborarea de strategii de marketing offline și online; - Tehnici de comunicare și elaborare a mesajelor; - Creativitate: capacitatea de a veni cu idei originale sau inovative și de a construi pe baza acestora în scopul dezvoltării; - Foarte bune abilități de comunicare în mediul de business. - Cunoașterea limbii engleze
- Persoana orientata catre performanta si dezvoltare.
Responsabilități
- Participă la elaborarea si implementarea strategiei de marketing: elaborează materiale de comunicare/promovare, anunțuri, articole tehnice, broșuri, obiecte promoționale;
- Întocmeste planuri de marketing, campanii, strategii;
- Identifică și dezvoltă noi oportunități de promovare a serviciilor companiei;
- Monitorizează piața în vederea alinierii strategiilor și acțiunilor de marketing la cerințele specifice pieței;
- Realizeaza strategii de promovare a brandurilor prin intermediul retelelor sociale
- Creaza continut text relevant pentru retelele de social media;
- Este responsabil de crearea de continut foto original, organizand sedinte foto in-house
- Realizeză rapoarte/analize/evaluări specifice;
- Actualizează pagina web și conturile social-media ale companiei;
- Contribuie la creșterea gradului de vizibilitate al companiei pe piața din România.