Specialistul in Marketing Digital este responsabil cu crearea, implementarea, coordonarea si optimizarea campaniilor de marketing digital.
Responsabilitati
Planifica si executa programele de marketing digital in concordanta cu obiectivele de marketing si vanzari.
Creaza si executa fluxurile campaniilor de marketing, email-uri, newsletter, urmareste afisarile din media.
Monitorizeaza, planifica si imbina statistici in planificarea si executia campaniilor digitale.
Utilizeaza analizele web pentru a stabili punctele de referinta si raportare pentru succesul campaniilor de marketing.
Responsabil direct in crearea si supervizarea campaniilor de email marketing, a rapoartelor de evaluare si transmiterea sugestiilor de imbunatatire a instrumentelor pentru fiecare campanie.
Dezvolta noi campanii pentru PPC in Google Adwords.
Dezvolta noi metode de imbunatatire a rezultatelor SEO si SEM, gestioneaza relatia cu agentiile partenere
Mentine si imbunatateste website-ul companiei in concordanta cu scopul SEO.
Furnizeaza date analitice asupra eficientei campaniilor.
Consiliaza personalul cum sa foloseasca instrumentele media pentru a promova programele sau evenimentele.
Dezvolta o strategie si un protocol unitar pentru gestionarea relatiilor online.
Monitorizeaza traficul si introduce date pentru realizarea unor statistici zilnice, lunare, anuale.
Realizeaza cautari de cuvinte cheie in vederea informarii si dezvoltarii strategiei de continut in optimizarea cautarii.
Cerinte:
Cunostiinte avansate in tehnologii, SEO/SEM, marketing digital, afiliere, factori de clasificare si fundamentele marketingului motoarelor de cautare, publicitate online (Google AdWords)
Cunostiinte despre analizele web si instrumente de monitorizare.
Experienta in retele de socializare, publicitate online si intrumente de email marketing.
Experienta in crearea unei marci folosind unelte sociale ca Facebook, Twitter,Youtube si Google +
Cunostiinte despre principiile designului grafic.
Experienta in crearea continutului cu care se confrunta clientul.
Intelegere aprofundata a tacticilor, strategiilor si instrumentelor SEO.
Dorinta continua de perfectionare.
Desi nu este obligatoriu, crearea de siteuri web constituie un avantaj.
Dorinta de relationare si abilitati de a lucra intr-o echipa.
Exactitate si atentie la detalii.
Flexibilitate si toleranta in planificarea cererilor si a termenelor suprapuse.
Experienta in proiecte si design folosind HTML, InDesign, Photoshop sau aplicatii similare.
Abilitati excelente in comunicarea verbal si scrisa (de asemenea cunostiinte avansate de limba engleza)
Abilitati in MS Office (PowerPoint, Word, Excel)