Candidatul ideal
Cerinte:
Absolvent studii superioare;
Cunostinte si studii de psihologie – constituie avantaj;
Cursuri de specializare/ perfectionare in domeniul resurselor umane;
Experienta in activitatea de recrutare si selectie – constituie avantaj;
Cunostinte de legislatia muncii;
Cunoasterea tehnicilor de intervievare;
Cunoasterea limbii engleze
Cunostinte avansate operare PC – MsOffice (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Abilitati:
Persoana cu initiativa, proactiva, flexibila;
Capacitate de lucru in echipa;
Excelente abilitati de comunicare si negociere;
Atentie la detalii, responsabilitate;
Capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;
Capacitate de autoorganizare si punctualitate;
Corectitudine, receptivitate, atitudine pozitiva, abilitatea de a se concentra pe solutii;
Rezistenta la efort si stres;
Adept al perfectionarii continue.
Descrierea jobului
Atributii si responsabilitati:
Analizeaza si planifica necesarul de personal;
Concepe si posteaza anunturile de recrutare pe baza discutiilor cu managerii de departamente;
Administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante;
Selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului;
Contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor;
Participa activ in cadrul procesului de intervievare si selectie a candidatilor;
Intocmeste rapoarte de recrutare si selectie si definitiveaza lista scurta;
Evalueaza si vine cu propuneri cu privire la candidatii selectati catre factorii de decizie;
Intocmeste teste de evaluare in conformitate cu specificul postului pentru care se recruteaza;
Administreaza si asigura actualizarea bazei de date cu candidati;
Informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie;
Participa activ la integrarea noului angajat, prezentandu-i mediul de lucru, informatii despre sarcinile si responsabilitatile postului, regulamentul intern si procedurile specifice de lucru;
Follow-up in perioada de proba si la intervale de timp dupa integrare pentru a obtine feedback si sugestii pentru imbunatatirea procesului;
Elaboreaza sau revizuieste fisele de post pentru toate categoriile de functii din cadrul companiei;
Asigura intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului;
Organizeaza interviurile de plecare si face propuneri de optimizare pe baza informatiilor obtinute;
Asigura suport in cadrul companiei cu privire la procesul de evaluare interna a angajatilor;
Consiliaza managerii celorlalte departamente ale companiei cu privire la activitatile de resurse umane;
Monitorizeaza cunoasterea si aplicarea prevederilor regulamentului intern in cadrul companiei;
Participa la procesul de prevenire si atenuare a conflictelor interpersonale;
Acorda consultanta si asistenta angajatilor pentru respectarea normelor de conduita etica si profesionala;
Promoveaza si cultiva climatul psihologic pozitiv de munca in companie si o cultura organizationala bazata pe principii general umane, management participativ, orientare spre rezultate si relatii de munca armonioase;
Desfasoara si alte activitati specifice domeniului de resurse umane.