Specialist Recrutare si Evaluare Resurse Umane in Braşov

 

Candidatul ideal

 

Cerinte:
Absolvent studii superioare;
Cunostinte si studii de psihologie – constituie avantaj;
Cursuri de specializare/ perfectionare in domeniul resurselor umane;
Experienta in activitatea de recrutare si selectie – constituie avantaj;
Cunostinte de legislatia muncii;
Cunoasterea tehnicilor de intervievare;
Cunoasterea limbii engleze
Cunostinte avansate operare PC – MsOffice (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Abilitati:
Persoana cu initiativa, proactiva, flexibila;
Capacitate de lucru in echipa;
Excelente abilitati de comunicare si negociere;
Atentie la detalii, responsabilitate;
Capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;
Capacitate de autoorganizare si punctualitate;
Corectitudine, receptivitate, atitudine pozitiva, abilitatea de a se concentra pe solutii;
Rezistenta la efort si stres;
Adept al perfectionarii continue.

 

Descrierea jobului

 

Atributii si responsabilitati:
Analizeaza si planifica necesarul de personal;
Concepe si posteaza anunturile de recrutare pe baza discutiilor cu managerii de departamente;
Administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante;
Selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului;
Contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor;
Participa activ in cadrul procesului de intervievare si selectie a candidatilor;
Intocmeste rapoarte de recrutare si selectie si definitiveaza lista scurta;
Evalueaza si vine cu propuneri cu privire la candidatii selectati catre factorii de decizie;
Intocmeste teste de evaluare in conformitate cu specificul postului pentru care se recruteaza;
Administreaza si asigura actualizarea bazei de date cu candidati;
Informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie;
Participa activ la integrarea noului angajat, prezentandu-i mediul de lucru, informatii despre sarcinile si responsabilitatile postului, regulamentul intern si procedurile specifice de lucru;
Follow-up in perioada de proba si la intervale de timp dupa integrare pentru a obtine feedback si sugestii pentru imbunatatirea procesului;
Elaboreaza sau revizuieste fisele de post pentru toate categoriile de functii din cadrul companiei;
Asigura intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului;
Organizeaza interviurile de plecare si face propuneri de optimizare pe baza informatiilor obtinute;
Asigura suport in cadrul companiei cu privire la procesul de evaluare interna a angajatilor;
Consiliaza managerii celorlalte departamente ale companiei cu privire la activitatile de resurse umane;
Monitorizeaza cunoasterea si aplicarea prevederilor regulamentului intern in cadrul companiei;
Participa la procesul de prevenire si atenuare a conflictelor interpersonale;
Acorda consultanta si asistenta angajatilor pentru respectarea normelor de conduita etica si profesionala;
Promoveaza si cultiva climatul psihologic pozitiv de munca in companie si o cultura organizationala bazata pe principii general umane, management participativ, orientare spre rezultate si relatii de munca armonioase;
Desfasoara si alte activitati specifice domeniului de resurse umane.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!