Responsabilitati
- intocmirea dosarului de personal (CIM, Fise de post, documente necesare angajarii, etc)
- completarea si gestionarea Registrul de Evidenta a Salariatilor (REVISAL)
- centralizarea de pontaje lunare si a cererilor de concediu, realizarea de adeverinte de salariat; efectuare de rapoarte ad-hoc, saptamanale sau cu alta frecventa;
- realizarea de acte aditionale, decizii; pregatirea documentelor specifice departamentului de resurse umane;
- relatii cu alte departamente suport din companie sau organisme externe
- intocmirea si actualizarea fiselor de post, regulamentul intern, alte decizii si proceduri interne ale companiei;
- intocmire/verificare pontaje; calcul concedii; verificarea certificatelor medicale si completarea acestora conform cerintelor legale; calcul salarii
- administrarea si arhivarea dosarelor de personal;
- efectuarea activitatii de payroll (calcul salarial, întocmire state de salarii, fluturași de salarii, declarații salariale, rapoarte etc.)
- colaborarea cu institutiile abilitate (ITM, AJOFM, Casa de pensii etc.)
Candidatul ideal
- Studii superioare absolvite;
- Persoana comunicativa, atenta la detalii, organizata si autonoma;
- Cunostinte solide de MS Office (Word, Excel, Power Point);
- Cunostinte de limba engleza;
- Experienta profesionala in domeniu minim 3 ani;
- Atestat de Inspector Resurse Umane;
- Cunostinte bune de legislatie specifica resurselor umane;
- Experienta in administrarea documentelor de personal;
- Cunostinte de salarizare si recrutare.
- Initiativa, abilitati de analiza, urmarire si coordonare procese RU