SPECIALIST RESURSE UMANE in Bucureşti

 

Candidatul ideal

 

  • Absolvent curs acreditat inspector resurse umane; cunostinte de contabilitate reprezintă un avantaj;
  • Experiență - minim 3 ani experiență anterioară în HR operațional (în mod special administrare de personal și payroll);
  • Persoană pro-activă, cu inițiativă, dinamică, orientată pe rezultat, cu abilități organizatorice;
  • Cunostințe temeinice de operare PC (Word, Excel, baze de date) și în utilizarea internetului.
  • Experiență de raportare a salarizării foarte bună, utilizată cu termene limită strânse;
  • Experiență cu aplicațiile de resurse umane / salarizare/ REVISAL;

 

Descrierea jobului

 

Competențe și calificări necesare:

  • Cunoaștere solidă a legislației muncii;
  • Inspector / specialist certificat de resurse umane;
  • Abilități excelente de comunicare și organizare, nivel ridicat de implicare și responsabilitate, abilități specifice (lucrul cu cifre), atenție la detalii;
  • Atitudine proactivă, lucru în echipă.
  • Descrierea postului:

  • Pregătește și gestionează dosare de personal, contracte de muncă, documente suplimentare și documente specifice departamentului de resurse umane;
  • Pregătește corect, complet și la timp deciziile de încetare a raportului de muncă;
  • Responsabil pentru evidența suspendării temporare a contractelor individuale de muncă;
  • Este informat permanent cu privire la modificările survenite în legislația muncii, le comunică și le analizează împreună cu membrii echipei în care activează și asigură aplicarea acestora în conformitate cu prevederile legale.
  • Pregătește diverse documente și rapoarte specifice departamentului de resurse umane;
  • Efectuează calculul salarial și întocmește documentațiile lunare aferente inclusiv Declaratia 112;
  • Este responsabil de întocmirea și actualizarea procedurilor, regulamentelor și politicilor de personal;
  • Administreaza baza de date de evidenta a personalului in format electronic si format hard copy (dosare de personal).
  • Elaboreaza, actualizeaza sau modifica fise de post in conformitatea cu legislatia in vigoare si cerintele interne.
  • Mentine relatia cu partenerii firmei.
  • Asigura support pentru management, oferind informatii si recomandari privind problemele de personal, periodic si la cerere.
  • Actioneaza ca punct de contact pentru colegii din office, in aspectele ce tin de perimetrul resurselor umane.
  • Beneficii:

  • Salariu motivant (în funcție de cunoștințe și experiență)
  • Stabilitate, mediu de lucru plăcut și o atmosferă relaxată

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!