Specialist Resurse Umane - Brasov in Braşov

 

Candidatul ideal

 


Postul de Specislist Resurse umane presupune oferirea de suport angajatilor si conducerii companiei, intr-o maniera profesionala si eficienta.

EXPERIENTA, CUNOSTINTE SI APTITUDINI NECESARE

· Cel putin studii medii;
· Instruire formala sau experienta in domeniul procedurilor si normelor specifice domeniului muncii;
· Cunoasterea limbii engleze;
· Aptitudini excelente de comunicare;
· Bune abilitati organizatorice;
· Cunostinte de lucru pe calculator;
· Abilitatea de a lucra din proprie initiativa si sub presiune astfel incat sa atinga termenele limita;
· Abilitatea de a face mai multe sarcini simultan.

 

Descrierea jobului

 

RESPONSABILITATI

· Intocmirea formelor de angajare (contract individual de munca, fisa postului, declaratii, RI etc.) si verificarea ca in dosarul personal sa existe fisa medicala eliberata de medicul de medicina muncii, cazier, copie CI/pasaport si toate celelalte acte care trebuie sa existe in dosarul oricarui angajat;
· Intocmirea formelor de desfacere a contractului individual de munca (decizie de desfacere a contractului individual de munca, nota de lichidare, adeverinta de vechime);
· Inregistrarea contractului individual de munca, deciziei de desfacere a contractului individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al angajatilor in REVISAL;
· In cazul modificarii unor clauze din contractul individual de munca, intocmirea actelor aditionale, conform Codului Muncii;
· Arhivarea dosarelor de personal pentru personalul lichidat;
· Intocmirea dosarelor de pensionare conform legislatiei in vigoare pentru angajatii societatii care solicita aceasta;
· Eliberarea de adeverinte solicitate de salariati pentru medicul de familie sau alte motive;
· Proces disciplinar (intocmire documente, coordonare proces, actualizare situatie avertismente);
· Intocmire si coordonare proces privind angajatele insarcinate;
· Evidenta si informare privind intoarcerile din maternitate;
· Evidenta si informare privind expirarea contractelor pe perioada determinate;
· Evidenta prezentei la lucru a angajatilor, validarea absentelor, intocmire rapoarte specifice; · Evidenta controalelor de medicina muncii - organizeaza controalele si se asigura ca angajatii participa la aceste controale, inregistreaza fisele de aptitudine;
· Declararea posturilor disponibile si inchiderea posturilor ocupate pe site AJOFM;
· Crearea tichetelor IT pentru angajati noi, transferuri si pentru angajatii care au plecat din companie;
· Executarea alte sarcini de munca, la solicitarea superiorului direct;
· Planificarea si organizarea timpul astfel incat sa se indeplineasca cerintele postului;
· Promovarea unei imagini pozitive a organizatiei;
· Crearea si mentinerea unei bune relatii profesionale cu colegii.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!