Candidatul ideal
Studii superioare;
Atestat de Inspector resurse umane;
Cunoștințe de bază în domeniul resurselor umane si salarizării (Codul Muncii, HG 905/2017, Codul Fiscal- venituri de natura salarială);
Cunoștințe operare PC (Word, Excel, Outlook)
Cunoștințe de limba engleză - nivel începător/mediu;
Abilități de comunicare si relaționare;
Persoană calmă, punctuală, organizată, serioasă.
Descrierea jobului
Întocmește contractele individuale de muncă, actele adiționale și deciziile de încetare;
Transmite datele din contractul individual de muncă și din documentele subsecvente în REVISAL, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 905/2017;
Eliberează adeverințele solicitate de angajați;
Actualizează fișele de post;
Întocmește, gestionează și arhivează dosarele de personal ale salariaților;
Gestionează relația cu furnizorii de servicii de Medicina Muncii (analize medicale la angajare, controale medicale periodice) și Protecția Muncii;
Intocmește statele de plată;
Realizează rapoarte și situații statistice;