Atribuţii
- Răspundere generală pentru succesul economic al magazinului
- Gestionarea şi optimizarea rezultatelor magazinului cu ajutorul indicatorilor cheie de performanţă (planificarea, analiza şi dezvoltarea de măsuri)
- Motivarea şi coordonarea echipei din subordine
- Consilierea şi asistenţa activă a clienţilor noştri, inclusiv deservirea mai multor clienţi în acelaşi timp, cu un grad de implicare ridicat
- Colaborarea proactivă cu departamente precum Achiziţii, Visual Merchandising, Resurse Umane etc.
- Răspundere pentru imaginea reprezentativă a magazinului
- Selectarea de personal, dezvoltarea angajaţilor şi gestionarea talentelor
Cerinţe
- În mod ideal, calificare absolvită în domeniul comerţului cu amănuntul sau studii economice, de exemplu în industria materialelor textile
- Cel puţin 3 ani de experienţă profesională într-o poziţie similară, în segmentul premium sau de lux
- Pasiune adevărată pentru vânzări şi talent în relaţia cu clienţii
- Nivel de empatie ridicat la administrarea afacerii, abilitatea de a motiva şi impulsiona echipa, în calitate de exemplu
- Expert în lucrul cu indicatori cheie de performanţă
- Disponibilitate ridicată pentru implicare, flexibilitate, talent organizaţional, gândire şi acţionare antreprenorială
- Prezenţă sigură şi carismă
- Cunoştinţe foarte bune de engleză