Supervizor vânzări in Satu Mare

Zona alocată: județele Satu Mare, Maramureș, Bihor, Cluj, Sălaj, Timișoara, București Nivel dorit de experienţă specifică: cel puţin 2 ani experienţă în vânzări de bunuri de consum (vânzări produse cosmetice reprezintă un avantaj); cel puţin 2 ani experienţă în conducerea echipelor de vânzări. Scopul poziției: În calitate de coleg/ă, veți avea responsabilitatea de a dezvolta zona alocată/clienții de tip tradițional din portofoliu și de a realiza obiectivele de vânzare setate. În același timp, aveți responsabilitatea dezvoltării echipei de agenți de vânzări, oferindu-le suportul necesar în problemele apărute în relația cu clienții. Responsabilităţi Coordonează și supervizează activitatea de vânzare a produselor Farmec prin intermediul echipei de vânzări subordonate;Repartizează obiectivele și targetul pe agenți, la începutul fiecărei luni şi urmăreşte realizarea obiectivelor stabilite lunar (cantitative și calitative);Participă la negocierile contractelor de vânzare-cumpărare cu clienţii din zona repartizată;Asigură implementarea cu succes a strategiilor de marketing în piaţă;Identifică noi oportunități de colaborare și creşterea numărului de clienţi activi pe zona deservită;Propune modalităţi de reducerea a ponderii neîncasatelor;Optimizează cheltuielile de distribuţie (combustibil, piese de schimb, ruta optimă);Asigură încadrarea clienților în condiţiile contractuale stabilite din punct de vedere al politicii de discounturi şi al termenelor de plată;Informează și instruiește agenții de vânzări pe probleme specifice activităţii şi identifică nevoi de formare;Planifică activitatea agenţilor, instruirea şi evaluarea periodică a acestora, motivarea şi susţinerea, astfel încât aceştia să-şi atingă potenţialul optim. Cerinţe Studii superioare;Cursuri de specialitate: leadership/tehnici de negociere, tehnici de vânzare și/sau comunicare/evaluare și acordare de feedback, managementul echipei;Disponibilitate de muncă pe teren, permis de conducere categoria B. Competențe esenţiale Tehnici de vânzări, de negociere, servicii post-vânzare.Principiile şi metodele implicate în expunerea, promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor (preţuri, servicii post-vânzare, facilităţi, strategii de atragere şi fidelizare a clienţilor);Cunoştinţe teoretice şi practice de economie şi contabilitate, calcul salarial, bugete, etc.;Foarte bune abilități de comunicare în mediul business;Managementul timpului și echipei;Negociere. Oferta noastră Pachet salarial motivant, compus din salariu fix și bonus de performanță, tichete de masă, premii ocazionale (în bani sau produse), bonusuri ocazionale (primă de vacanță, de sărbători, de recomandare, etc.), reduceri la băncile partenere, zi liberă plătită cu ocazia aniversării zilei de naștere, traininguri dedicate, program de integrare;Oportunitatea de promovare;Oportunitatea de a face parte dintr-o companie cu tradiție, în puternică ascensiune, care pune preț pe dezvoltarea dvs.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!