Supply Business Process Owner - Bucuresti in Bucuresti

Obiectivele postului:Gestionarea proceselor de logistică din perspectiva IT, prin integrarea de sisteme, alinierea de interfețe, urmărirea și eliminarea problemelor, testarea sistemelor / proceselor noi, optimizari, analiza proceselor și reflectarea acestora în sistemele IT.Coordonarea eficienta a proiectelor strategice ale Companiei in domeniile operational si logistic, in vederea atingerii obiectivelor stabilite. Responsabilitati:Responsabil de cunoasterea in detaliu, intelegerea si gestionarea proceselor si sistemelor IT derulate / utilizate in aria de Supply;Responsabil pentru dezvoltarea, implementarea, întreținerea și îmbunătățirea proceselor si sistemelor IT în aria Supply;Supraveghează toate procesele IT și interacțiunea acestora cu alte procese și activități tehnice din Supply;Responsabil de asigurarea performanței proceselor și de modificările acestora in sensul optimizarii / imbunatatirii;Definește misiunea, scopurile, obiectivele, KPI și măsurile procesului, acestea fiind aliniate cu strategiile organizației;Monitorizează și raportează performanța proceselor în raport cu KPI și cu planurile inițiale ale proiectului IT;Sincronizează planurile de îmbunătățire a proceselor cu alți responsabili de procese din cadrul Supply și cu alte procese interconectate;Asigură designul adecvat al proceselor, luând în considerare inclusiv cerințele de business corecte;Monitorizează în permanență tendințele din domeniul IT în mediul de business al lanțului de aprovizionare, implementează noile procese necesare și/sau actualizează și dezvoltă procesele actuale ale lanțului de aprovizionare în domeniul IT al logisticii, în vederea îmbunătățirii eficienței și a rezultatelor;Analizează și rezolvă problemele reale ale sistemului, documentează cazurile și comunică procedurile de rezolvare pentru a evita alte incidente;Oferă sprijin tehnic pentru implementarea strategiei de business privind lanțul de aprovizionare și cooperează cu echipele IT relevante;Integrează soluțiile IT globale în cadrul proceselor legate de logistică și dezvoltă flexibilitatea proceselor organizației;Responsabilități in raport cu echipa:Creează eficacitatea și eficiența mediului tehnic în cadrul lanțului de aprovizionare;Acționează în calitate de inițiator și lider al gestionării schimbării;Elaborează și monitorizează acordurile privind nivelul de servicii și operațional și alți indicatori de performanță și se aliniază cu privire la acțiunile corespunzătoare în cazul în care cifrele nu sunt îndeplinite;Implementează obiectivele organizaționale în acțiuni funcționale și individuale;Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;Operare PC, abilităţi numerice, gandire structurata;Cunostinte si abilitati avansate de analiza, manipulare si interpretarea a datelor;Cunostinte avasate de Excel;Cunoştinţe nivel avansat de limba engleză;Capacitate de rezolvare a problemelor şi luare de decizii, abilitatea de a stabili priorităţile, abilitatea de a lucra cu alţii, capacitatea de a conduce, iniţiativă, abilităţi de muncă în echipă, inovator;Bune abilităţi de comunicare;Disponibilitate la deplasări;Permis categoria B (constituie un avantaj);

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!