Candidatul ideal
Suntem în căutarea unui coleg/unei colege ușor adaptabil/e, creativ/e și extravert/e care să se alature echipei noastre în poziția de TEAM LEADER CALL CENTER .
Dacă te regăsești descrierii și consideri că ți-ai îndeplini responsabilitățile zilnice cu pasiune și perseverență , am fi încântați să ne cunoaștem!
Profil candidat ideal:
- Studii universitare de scurtă durată finalizate;
- Cunoștințe medii/avansate Microsoft Office;
- Experiență în câmpul muncii - min. 1 an;
- Capacități excelente de comunicare și negociere;
- Abilități manageriale, gândire strategică și inițiativă;
- Atenție la detalii, organizare și orientare către rezultate;
- Punctualitate, seriozitate și răbdare;
- Disponibilitate de lucru în două schimburi (în timpul zilei);
- Experiența în coordonarea unei echipe și/sau experiența în domeniul BPO - reprezintă un avantaj.
Descrierea jobului
Atribuții și responsabilități principale:
- Supervizează și se asigură de îndeplinirea obiectivelor zilnice a unei echipe alcătuite din 10-15 angajati;
- Monitorizează și evaluează atingerea criteriilor de performanță și oferă feedback;
- Realizează rapoarte de activitate zilnice, saptămânale și lunare;
- Motivează angajații și susține o atmosferă de lucru productivă și placută;
- Participă activ la sedințele organizate la nivel de departament;
- Realizeaza procesul de inducție și "training on the job" pentru noii membri ai echipei (când este cazul);
- Interacționează constant cu celelalte departamente ale companiei.
- Oferta salariala include:
- Salariu fix + bonusuri de performanță lunare;
- Tichete de masă;
- Abonament transport în comun;
- Asigurare medicală privată;
- Acces la programul anual intern de formare profesională continuă.
- *Doar candidații eligibili vor fi contactați.