Descrierea postului:
- asigură și menține relația cu furnizorii de autoturisme și prestatorii de servicii de reparații;
- face propuneri de achiziții de autoturisme și piese auto și asigură achiziția și înmatricularea /radierea acestora;
- asigură respectarea reglementărilor legale în vigoare privind transporturile rutiere;
- asigură starea tehnică corespunzătoare a vehiculelor;
- asigură documentele prevăzute de lege la efectuarea operațiunilor de transport rutier;
- ține evidența documentelor de transport, a diagramelor tahograf;
- înregistrează cheltuielile pentru reparații auto;
- ține evidența cheltuielilor aferente parcului auto al companiei;
- coordonează activitatea de întreținere și reparații la autoturismele din firmă;
- verifică prin sondaj reparațiile efectuate de către centrele de reparații auto;
- acordă asistență tehnică utilizatorilor parcului auto.
Cerinţe:
- Studii tehnice de preferat în domeniul autovehiculelor rutiere
- Cunoștințe tehnice temeinice cu privire la autovehicule
- Cunoștințe în domeniul pieței auto
- Cunoştinţe avansate de MS Office (Outlook, Excel, Word), sisteme informatice
- Cunoștințele de utilizare SAP/Baze de date reprezintă un avantaj
- Cunoștințe de limbi străine, nivel avansat (germană și/sau engleză)
- Gândire organizată, analitică şi flexibilă
- Abilități foarte bune de organizare, planificare și atenție la detalii
- Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă
Oferta (bonusuri, beneficii):
- salariu atractiv și tichete de masă;
- beneficii*: Crăciun, Paște, zi de naștere, asigurare privată de sănătate;
- training de specialitate;
- oportunitatea unei cariere intr-o companie multinațională;
- sistem informatic performant si logistica moderna
* acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conf. CCM la nivel de unitate.