Candidatul ideal
Experienţa profesională
Experienţa în merchandising (pe canalul FMCG tradiţional) poate reprezenta un avantaj.
Experienta în vânzări FMCG poate reprezenta un avantaj
Competenţe
Auto-motivat şi cu abilitatea de a atinge obiectivele şi termenele limită fără supraveghere îndeaproape.
Abilităţi de a urmări instrucţiuni scrise şi verbale cu atenţie la detalii
Orientare către client
Foarte bune abilităţi de organizare, planificare, rezolvare a problemelor, project management.
Alte cerinţe:
Cunoştinţe operare PC (Excel, Word, Outlook)
Permis auto categoria B
Lb. Engleză nivel mediu
Educatie
Educaţie Diploma de liceu este obligatoriu.
Diploma universitară reprezintă un avantaj.
Descrierea jobului
Rol: Distribuie produsele prepaid ale Vodafone prin intretinerea unor relatii oneste si profitabile pentru ambele parti cu partenerii distribuitori, contribuie la indeplinirea obiectivelor de vanzari în zona in care isi desfasoara activitatea prin promovarea serviciilor si produselor Vodafone inclusiv clientilor finali si mentine standardele de mercantizare Vodafone la nivelul de calitate si conformitate necesar.
Responsabilitati principale:
Distribuie produsele prepaid partenerilor mentinand aprovizionarea corespunzatorare a acestora. Se asigura ca marfa este in stare corespunzatoare inainte de plasarea in magazin
Viziteaza partenerii distribuitori cu regularitate, pe baza rutelor zilnice stabilite. Ofera consultanta angajatior si patronilor acestora.
Identifica noi parteneri pentru distributie
Raspunde de gestiunea marfurilor, banilor si echipamentelor primite
Depune banii incasati la magazinele Vodafone conform procedurii de lucru
Elibereaza documentele de plata, gestioneaza actele adiacente activitatii Impreuna cu superiorul direct si cu ASM Vodafone :implementeaza planurile de actiuni zilnice, saptamanale si lunare stabilite
analizeaza activitatea de distributie si Identifica masuri de imbunatatire
Asimileaza informatiile din comunicarile comerciale
Raspunde de respectarea standardelor de mercantizare Vodafone in zona de activitate
Ia la cunostinta si respecta normele SSM/PSI
Raspunde de curatenia si de starea generala a masinilor si a celorlalte echipamente pe care le-a preluat de la Vodafone sau IPPIndeplineste la cerere sarcini temporare in legatura cu postul pe care il ocupa, alocate de catre superiorul directIndicatori principali de performanta:Target de vanzari si/sau activari
Numar zilnic de vizite
Numar de contacte directe cu clientii
Respectarea rutelor
Zero diferente stoc si casierie
Inventare/ Standardele de mercantizare