Description: User Support Specialist-Service Desk Craiova Asigura suport IT utilizatorilor in folosirea aplicației de gestionat tickete. Responsabilitati - ofera solutii la erorile survenite in aplicatia de gestionat tickete- ofera asistenta in folosirea aplicatiei de gestionat tickete- gestioneaza baze de date de tipul SQL- monitorizeaza serverele pe care este instalata aplicatia Cerinte profil Educatie: Facultatea de Automatica, Calculatoare si Electronica / Facultatea de Matematică şi Ştiinte ale Naturii Competente: - studii superioare in domeniul tehnic- cunoasterea limbii italiene – nivel avansat- cunostinte bune de utilizare a PC-uluiExperiența: orice experienta profesionala anterioara constituie un avantaj.Altele: aptitudini bune de comunicare scrisa si orala, gândire analitica, spontaneitate, atitudine pozitiva, proactiva, orientata catre client si lucru in echipa.
User Support Specialist-Service Desk Craiova in Craiova
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat