User Support Specialist-Service Desk Craiova in Craiova

Description: User Support Specialist-Service Desk Craiova Asigura suport IT utilizatorilor in folosirea aplicației de gestionat tickete. Responsabilitati - ofera solutii la erorile survenite in aplicatia de gestionat tickete- ofera asistenta in folosirea aplicatiei de gestionat tickete- gestioneaza baze de date de tipul SQL- monitorizeaza serverele pe care este instalata aplicatia Cerinte profil Educatie: Facultatea de Automatica, Calculatoare si Electronica / Facultatea de Matematică şi Ştiinte ale Naturii Competente: - studii superioare in domeniul tehnic- cunoasterea limbii italiene – nivel avansat- cunostinte bune de utilizare a PC-uluiExperiența: orice experienta profesionala anterioara constituie un avantaj.Altele: aptitudini bune de comunicare scrisa si orala, gândire analitica, spontaneitate, atitudine pozitiva, proactiva, orientata catre client si lucru in echipa.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!