Candidatul ideal
Abilitati necesare:
- Capacitate organizatorica si administrativa
- Abilitati de comunicare interpersonala
- Organizare eficienta a timpului
- Capacitate de prioritizare a activitatilor
- Initiativa
- Bune cunostinte de operare PC (Word, Excel).
Descrierea jobului
Descriere generala atributii:
- Organizeaza activitatea de intretinere si reparare a campurilor de la locatia de foraj, precum si a dotarilor acestora;
- Se preocupa de aprovizionarea cu alimente, materiale, produse de curatenie la locatia de foraj;
- Organizeaza serviciul de catering; stabileste meniul zilnic;
- Organizeaza si conduce activitatea de curatenie si igienizare la locatia de foraj;
- Ia masuri pentru intretinerea si repararea instalatiilor sanitare la locatia de foraj; se preocupa de executarea instalatiei sanitare la fiecare transport si montaj de campuri;
- Asigura legatura cu firmele prestatoare de servicii (furnizare apa, evacuare deseuri, etc.)
- Intocmeste bonuri consum si le opereaza in programul de contabilitate;
- intocmeste documentele justificative pentru achizitiile efectuate la sondele ded foraj.